Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

UPDATE 14-11-2016

Ben de afgelopen weken bezig geweest met het uitmeten en bepalen van de onderdelen. Kwam erachter dat het gewoon niet werkt wanneer je onderdelen uit een ander systeem nodig hebt om uiteidnelijk de loopte kunnen maken.

Heb daarom mijn huidige pc gestript en mobo+GFX kaart in de nieuwe kast geplaatst. (bah, geen BF1 voor een paar weekjes :'(.

Uiteindelijk de loop uitgezet (her en der weer wat onderdelen bij Freddy moeten bestellen omdat ik weer dingen tekort kwam).

Dit is mijn eerste harline loop, heb met behulp van een ijzerzaagje (bedankt voor de tip Hightower) de tubes op maat gemaakt en met de ozo handige Deburrer de randjes mooi afgewerkt.

Ziet er dus nu zo uit:

[ATTACH]20861[/ATTACH]

Voor de achterkant en onderkant ben ik nog niet helemaal zeker of ik het nou met slang ga doen of met PETG tubing, maar heb wel het eerste concept hoe ik denk dat het gaat:

[ATTACH]20855[/ATTACH]

Er moet echter nog een inline temp-meter en een flow-meter tussen komen, en dat zal hier ergens moeten.

Verder bezig geweest met case-voetjes, heb echt lopen zoeken naar voetjes die niet te groot zijn. Echt zo'n beetje heel google afgezocht maar niet echt iets hebben kunnen vinden :009:.

Uiteindelijk ergens in een doos met onderdelen een 4-tal voetje gevonden (je het zijn er 3 op de foto, maar 1 had ik al op de kast gemonteerd haha):

[ATTACH]20857[/ATTACH]

Uiteindelijk 4 voetjes welke niet echt opvallen, ze vallen precies binnen de case.

[ATTACH]20858[/ATTACH]

[ATTACH]20859[/ATTACH]

Tevens bezig geweest met de radiatoren in de kelder, met helaas een paar tegenslagen. Hier de volgende update wat meer over.

Preview:

[ATTACH]20860[/ATTACH]

Terug
Bovenaan