Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

UPDATE 28-10-2016

Gisteren een pakketje mogen ontvangen van Freddy.

[ATTACH]20814[/ATTACH]

* CoolForce fittingen,

* 2 Alphacool rotational extenders

* Alphacool bulkhead connector G1/4

* EK 2x45 graden fitting.

* CoolForce PETG tubes

* EK Reservoir/pomp houder

* EK pomptopkit voor MCP350

* EK tube 104mm

* Koolance Flow Meter Frequency Adapter

[ATTACH]20815[/ATTACH]

Heb gelijk de bulkheads aangebracht en gelukkig passen ze goed :). Krijg ze niet super vast aangedraad aangezien het een ring is en geen moertje, maar dat is opzich geen probleem wanneer de fittingen erin zijn gedraaid.

[ATTACH]20816[/ATTACH]

Gelijk maar bezig geweest met het uitzetten van de loop om te kijken of ik nog onderdelen mis en of nog wat bij moet bestellen.

[ATTACH]20817[/ATTACH]

Als eerste maar vanaf de bulkhead naar de CPU, was niet zoals gepland. Dacht een G1/4 45graden fitting en een G1/4 90graden nodig te hebben, maar bleek een 60graden fitting te zijn. Om niet te dicht over de RAM modules te gaan (de Vengeance zijn hoger) moet ik hem iets (2cm) verlengen.

Maar om 2 rechte fittingen met een stukje buis daarvoor aan te brengen leek mij een gepiel, dus bestel ik daarvoor een 2cm Black Extender.

Lengte van de buisjes zijn trouwens alleen om te uit te meten....

[ATTACH]20818[/ATTACH]

De pomphouder met pomptop/res en fan gemondeerd. Tevens even een microvezeldoekje op de midplate gelegd tegen het krassen. Als ophoging een doosje en een vaatwas blokje (had ff niets anders bij de hand met een goede dikte haha :p).

Ook hier een 2cm extender nodig en een G1/4 60graden bochtje.

Verder de tubes vanaf de videokaart naar de pomp terug bekeken. Dat lukt mooi :)

[ATTACH]20820[/ATTACH]

[ATTACH]20819[/ATTACH]

Uiteindelijk gaat hij naar beneden en naar de pomp inlet. Heb daar geen foto's van genomen.

Om de build uiteindelijk in elkaar te kunnen zetten heb ik wel de onderdelen (cpu-block/gpu) uit mijn huidige pc nodig. En laat BF1 nou uitgekomen zijn :044: Anders kan ik 2 weken niet gamen haha!;) Probeer nu de meest relevante onderdelen erin te krijgen en de loop voor 75% klaar te hebben (ff een surogaat MCP350 pakken nog), zodat ik uiteindelijk binnen2 dagen de pc weer operationeel kan krijgen.

Met 2 koters erbij en een vrouw die ook onregelmatig werkt en ook nog aandacht wil, is het lastig plannen:icon_eyes:

We doen ons best :)

Waarmee kan je trouwens het beste PETG tubes zagen? Gewoon met een ijzer zaagje? Of kan je ook een slangknipper voor gebruiken

Terug
Bovenaan