Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Van de week over de loop nagedacht en getekend om daarna de benodigde onderdelen voor de loop te kunnen bepalen.[ATTACH]20798[/ATTACH]Loop begint dus links, gaat door het eerste gat naar de eerste radiator vooraan, door naar de 2e en weer terug door het andere gat naar de de cpu. Vanuit de cpu naar de GPU erboven en van gpu terug naar het reservoir.Dit leek mij het meeste cleane design zonder elle lange buizen Ik denk dat het geen buigen wordt, maar gewoon koppelingen. Misschien waag ik mij ooi nog eens aan buigen :037:.Binnenkort maar eens de bestelling compleet maken en de Freddy blij maken:005:Tot zover eerst! Tot de volgende
Van de week over de loop nagedacht en getekend om daarna de benodigde onderdelen voor de loop te kunnen bepalen.
[ATTACH]20798[/ATTACH]
Loop begint dus links, gaat door het eerste gat naar de eerste radiator vooraan, door naar de 2e en weer terug door het andere gat naar de de cpu. Vanuit de cpu naar de GPU erboven en van gpu terug naar het reservoir.
Dit leek mij het meeste cleane design zonder elle lange buizen
Ik denk dat het geen buigen wordt, maar gewoon koppelingen. Misschien waag ik mij ooi nog eens aan buigen :037:.
Binnenkort maar eens de bestelling compleet maken en de Freddy blij maken:005:
Tot zover eerst! Tot de volgende