• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Build Log] USS SULACO V2

XenoMorpH

Well-known member
De meesten van jullie hebben misschien wel het topic gelezen/gevolgd waarin ik opzoek was naar een nieuwe kast en uiteindelijk een PARVUM kast op maat heb laten maken, die uiteindelijk na 4,5 maand op de stoep stond.

Het idee is om deze build sowieso voor TP15 af te krijgen, dat gaat wel lukken denk ik. Tijd is voor mij op dit moment wel erg beperkt en kan/wil er dus ook geen haast klus van maken :D .


Hardware:


Vooralsnog blijf ik bij mijn huidige cpu/mobo en geheugen configuratie. Wellicht wordt mijn huidige R290X nog vervangen door het zij een VEGA van AMD of wanneer de reviews tegenvallen een NVIDIA GTX1080 (ti).

CPU: INTEL Core i7-4790K
RAM: 16GB Corsair Vengeance 1800MHZ
MOBO: ASUS Sabertooth Z97 MARK 1
GFX: ASUS R290X DC2 OC.
SSD: Samsung 840 EVO 250GB
SSD: Crucial BX200 960GB
(HDD: SAMSUNG 1TB) Alleen als er plek is, anders krijgt hij een schop!


Cooling:


Rads:
* 1x Swiftech Radiator MCR320-QP-K Black
* 1x een "xxx Brand" 360 radiator (ooit eens voor een prikkie gekocht van een mede HF-er)

Pomp:
* MCP350 met een nieuwe pomp-top
of
* een D5 (heb er nog 1 liggen, maar wil ik wel kunnen aansturen via mijn AQ6)

Tubing:
Dit keer wil ik eens gaan werken met hardtubing PETG.
Buigen weet ik nog niet, anders worden het gewoon knietjes en rechte stukken:)

Fans:
6x Gentle Typhoons
3x PARVUM L1.0

Aansturing:
Aquacomputer Aquaero v6


Ik heb geen Sponsoren, dus alles wordt gewoon uit eigen zak betaald :)

EDIT 31-10:
Heb 1 sponsor: HIGHFLOW!! Tnx Fredmeister!!
:freddy:

noblue-logo-3-Highflow_tdtz-wv.png


Genoeg met de intro, hop naar de kast!
Dit moet hem worden:
untitled.96b.jpg

untitled.95b.jpg

untitled.97b.jpg

More coming (very) soon!!
 
Laatst bewerkt:
Goed!!

De hele mikmak was EINDELIJK binnen.
Bekijk bijlage 20781

Tijd dus om de kast te monteren, ware het niet dat er geen manual bij zat, juist omdat het een custom case betreft. Dus op gezond verstand de boel in elkaar geschroefd wat zonder al teveel problemen goed is gelukt. Ik had hier geen foto's van genomen, dus heb ik de kast weer uit elkaar gehaald om dan de foto's te nemen van de verschillende parts en voor de opbouw van de kast.

De voorkant:
Bestaande uit 3 onderdelen, welke 1 front vormt en goed stevig is:
front_3_parts.jpg

front_2_parts.jpg

front_1_parts.jpg


De achterkant:

Deze bestaat ook uit 3 onderdelen welke in en op elkaar geplaatst moeten worden

back_3_parts.jpg


back_1_parts.jpg


De top:

Deze bestaat ook uit 3 onderdelen welke in en op elkaar geplaatst moeten worden

tops_3_parts.jpg


tops_2_parts.jpg


tops_1_parts.jpg


Mid-plate:

midplate.jpg


MOBO-Tray:


mobo-tray.jpg


Bottom-plate:

bottom.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jep...eindelijk!
Ik zal er aan denken Freddy! Eerst nog het 1 en ander bekijken, doormeten, bedenken etc etc. En dan de parts verzamelen!

Morgen een post van de assemblage, dus stay tuned! (nu tijd om te gaan slapen, morgen weer vroeg dag)...:zzz
 
Hoe kan ik die bijlagen verwijderen? Omdat de maximale toegestane foto's maar 10 stuks zijn, heb ik mijn eigen server maar gebruikt, nu blijven die bijlagen alsnog in de post staan :icon_neutral:
Bericht Wijzigen, klikken op Geavanceerd, vervolgens onderaan op Beheer Bijlagen klikken. Daar kan je onderaan de lijst de bijlagen verwijderen. Venster sluiten middels de knop Sluit dit Venster en het bericht Opslaan.
 
De opbouw.

Begon met de mid-plate, back-plate en de achterste Front-plate. Ik had de kleine modding-cubes al gemonteerd omdat ik de kast voor de foto's uit elkaar heb gehaald weer. En ik denk eigenlijk dat de kast nog wel vaker uit elkaar gehaald wordt.:sarc:

1.jpg


Daarna de mobotray ertussen en met de bijgeleverde schroefjes vast gezet.

2.jpg


De onderste plaat er tussen gezet, alleen kan deze aan de voorkant pas worden vast geschroefd wanneer de 2 voorste front-platen er tegenaan komen.

3.jpg


De top-plate en de fronts gemonteerd.

4.jpg


Gelijk maar even wat getest met een oud moederbord, hoe het eruit komt te zien.

5.jpg


Een AC Admiral erbij gepakt en zo zie je dat er geen ruimte is voor dikke rads. De ruimte eronder is eigenlijk alleen voor smalle rads bedoelt.

6.jpg


8.jpg


Een radiator vooraan zou nog kunnen, amar dan moet ik de midplate laten aanpassen of een nieuwe mid-plate bestellen om te kunnen wisselen. Ik zou dan de uitsparing groter kunnen maken tot 8,5cm zodat er een 360 rad tot een max van 8cm voor past (max 6cm voor rad en 2cm fan).

Of een 240 rad aan de voorkant.....:hmm
Ook moet ik nog even kijken of het mogelijk is om rubberen voetjes eronder te krijgen.

Maar dat voor een andere keer :)
 
Ziet er goed uit, deze log ga ik volgen.

Als ik vragen mag is deze kast massief staal? :|

Nee, deze kast is gesneden door Parvum. Is een bedrijf die kasten van acryl maakt en ook custom designs uitsnijdt :)

Lekker aan het puzzelen zie ik,nice.

Ja, is inderdaad een gepuzzel, maar wel een leuke puzzel. Nu nog de loop puzzelen, en de onderdelen beetje bij beetje verzamel/kopen.
Daarnaast ook een gepuzzel waar ik mijn Aquaero 6 ga plaatsen. En zo zal ik nog wel een tijdje door puzzelen met andere dingen:082:
 
Van de week over de loop nagedacht en getekend om daarna de benodigde onderdelen voor de loop te kunnen bepalen.
Loop.jpg

Loop begint dus links, gaat door het eerste gat naar de eerste radiator vooraan, door naar de 2e en weer terug door het andere gat naar de de cpu. Vanuit de cpu naar de GPU erboven en van gpu terug naar het reservoir.

Dit leek mij het meeste cleane design zonder elle lange buizen :)

Ik denk dat het geen buigen wordt, maar gewoon koppelingen. Misschien waag ik mij ooi nog eens aan buigen :037:.

Binnenkort maar eens de bestelling compleet maken en de Freddy blij maken:005:

Tot zover eerst! Tot de volgende :)
 
UPDATE 28-10-2016
Gisteren een pakketje mogen ontvangen van Freddy.

20161027_161822.jpg

* CoolForce fittingen,
* 2 Alphacool rotational extenders
* Alphacool bulkhead connector G1/4
* EK 2x45 graden fitting.
* CoolForce PETG tubes
* EK Reservoir/pomp houder
* EK pomptopkit voor MCP350
* EK tube 104mm
* Koolance Flow Meter Frequency Adapter

20161027_161839.jpg

Heb gelijk de bulkheads aangebracht en gelukkig passen ze goed :). Krijg ze niet super vast aangedraad aangezien het een ring is en geen moertje, maar dat is opzich geen probleem wanneer de fittingen erin zijn gedraaid.

20161027_164730.jpg

Gelijk maar bezig geweest met het uitzetten van de loop om te kijken of ik nog onderdelen mis en of nog wat bij moet bestellen.

20161027_222939.jpg

Als eerste maar vanaf de bulkhead naar de CPU, was niet zoals gepland. Dacht een G1/4 45graden fitting en een G1/4 90graden nodig te hebben, maar bleek een 60graden fitting te zijn. Om niet te dicht over de RAM modules te gaan (de Vengeance zijn hoger) moet ik hem iets (2cm) verlengen.
Maar om 2 rechte fittingen met een stukje buis daarvoor aan te brengen leek mij een gepiel, dus bestel ik daarvoor een 2cm Black Extender.
Lengte van de buisjes zijn trouwens alleen om te uit te meten....

20161027_233207.jpg

De pomphouder met pomptop/res en fan gemondeerd. Tevens even een microvezeldoekje op de midplate gelegd tegen het krassen. Als ophoging een doosje en een vaatwas blokje (had ff niets anders bij de hand met een goede dikte haha :p).
Ook hier een 2cm extender nodig en een G1/4 60graden bochtje.

Verder de tubes vanaf de videokaart naar de pomp terug bekeken. Dat lukt mooi :)

20161027_234312.jpg

20161027_234017.jpg

Uiteindelijk gaat hij naar beneden en naar de pomp inlet. Heb daar geen foto's van genomen.

Om de build uiteindelijk in elkaar te kunnen zetten heb ik wel de onderdelen (cpu-block/gpu) uit mijn huidige pc nodig. En laat BF1 nou uitgekomen zijn :044: Anders kan ik 2 weken niet gamen haha!;) Probeer nu de meest relevante onderdelen erin te krijgen en de loop voor 75% klaar te hebben (ff een surogaat MCP350 pakken nog), zodat ik uiteindelijk binnen2 dagen de pc weer operationeel kan krijgen.

Met 2 koters erbij en een vrouw die ook onregelmatig werkt en ook nog aandacht wil, is het lastig plannen:icon_eyes:

We doen ons best :)


Waarmee kan je trouwens het beste PETG tubes zagen? Gewoon met een ijzer zaagje? Of kan je ook een slangknipper voor gebruiken
 
Ik gebruik gewoon een ijzerzaagje voor die tubes.
Nice build btw!!

Dank je....:)

Met PETG kan je idd een slangknipper/pvc knipper gebruiken, check hoe Peter het doet:
:D

Ik zal eens een poging wagen om te zien wat werkt :).

Zit er ook aan te denken om zo'n Deburrer te kopen die je op je boormachine zetten moet, scheelt vijlen en zagen indien een tube telang is....Maar die dingen kosten wel wat zeg!:hmm
 
UPDATE 14-11-2016

Ben de afgelopen weken bezig geweest met het uitmeten en bepalen van de onderdelen. Kwam erachter dat het gewoon niet werkt wanneer je onderdelen uit een ander systeem nodig hebt om uiteidnelijk de loopte kunnen maken.
Heb daarom mijn huidige pc gestript en mobo+GFX kaart in de nieuwe kast geplaatst. (bah, geen BF1 voor een paar weekjes :'(.

Uiteindelijk de loop uitgezet (her en der weer wat onderdelen bij Freddy moeten bestellen omdat ik weer dingen tekort kwam).
Dit is mijn eerste harline loop, heb met behulp van een ijzerzaagje (bedankt voor de tip Hightower) de tubes op maat gemaakt en met de ozo handige Deburrer de randjes mooi afgewerkt.

Ziet er dus nu zo uit:
20161110_111242.jpg

Voor de achterkant en onderkant ben ik nog niet helemaal zeker of ik het nou met slang ga doen of met PETG tubing, maar heb wel het eerste concept hoe ik denk dat het gaat:

20161106_084054.jpg

Er moet echter nog een inline temp-meter en een flow-meter tussen komen, en dat zal hier ergens moeten.

Verder bezig geweest met case-voetjes, heb echt lopen zoeken naar voetjes die niet te groot zijn. Echt zo'n beetje heel google afgezocht maar niet echt iets hebben kunnen vinden :009:.

Uiteindelijk ergens in een doos met onderdelen een 4-tal voetje gevonden (je het zijn er 3 op de foto, maar 1 had ik al op de kast gemonteerd haha):

20161028_212730.jpg

Uiteindelijk 4 voetjes welke niet echt opvallen, ze vallen precies binnen de case.

20161028_212612.jpg

20161028_213116_001.jpg

Tevens bezig geweest met de radiatoren in de kelder, met helaas een paar tegenslagen. Hier de volgende update wat meer over.

Preview:

20161112_104253.jpg
 
UPDATE 18-11-2016

Toch een aardig tijdje bezig geweest met de "kelder".
Had een spare 360 rad liggen en uit mijn oude opstelling kwam nog een Swiftec MCR 320-QP.

Volle moed de radiatoren gemonteerd.

20161116_152631b.jpg

De Swiftec heeft de mogelijkheid om te stacken en heeft dus aan 2 kanten een schroefdraad, wat resulteerd dat aan 1 kant de radiator omhoog komt.

Bij het maken van een aftappunt liep ik dus tegen problemen aan met de hoogte van het rad en de beschikbare ruimte tussen het rad en de voorkant/achterkant van de kast. Had hier dan maar 1.5cm over ofzo. Qua hoogte werden de te gebruiken kopplingen erg beperkt.

Eerst wilde ik een 2e Swiftec erbij, maar heb dus mn plan herzien en een Alphacool ST30 bij Fredy besteld.

Met de spare 360 rad op de bodemplaat gemonteerd samen met de Alphacool:

20161116_152002b.jpg

Zo zie je dat links het schroefdraad hoger zit dan de ST30. Ook dit gaf wat problemen met aansluitingen tussen de radiatoren.
Voor mijn gevoel moet dit gewoon symetrisch ok zijn.
Via Arwin nog een EK 360 op de kop kunnen tikken, maar toch gekozen voor een 2e Alphacool-ST30. Besteld, samen met wat nieuwe onderdelen om een aftappunt te creƫren en een Aquacomputer Splitty9 voor de fans in de kelder, deze kan ik via mijn Aquaero aansturen.

20161116_145109b.jpg

Beide rads gemonteerd op de bodem plaat:

20161116_200844b.jpg

Met 3 Scythe GT's (Nidec Servo) en 3 Darksides (Nidec Servo), alle 6 zijn ze 550-1800rpm.

20161116_204644b.jpg

Tja, en dan heb je die lelijke wirwar van kanbels, geel, rood, zwart en blauw, daar moeten we wat aan doen:

Sleevje eromheen:

20161116_221310b.jpg

Hmmm, ik kreeg de sleve niet door het gat in de Fan behuizing via de onderkant.....en dit lijkt niet zo mooi. Dus poging 2 en nu lukt het wel:

20161117_212312b.jpg

Op dit moment dus de bodemplaat met rads, en de aansluitingen met het aftappunt:
20161116_170202b.jpg
 

Bijlagen

  • 20161116_152631.jpg
    20161116_152631.jpg
    48,7 KB · Weergaven: 0
UPDATE 22-11-2016A

Gelukkig een paar uurtjes de tijd gehad voor wat knutselwerk.

Parvum heeft een systeem in de toppanel zitten die je de mogelijkheid geeft om SSD's of HDD's zijwaards op te hangen.
Voorbeeld:
parvum-x1_0-24-1280x1024.jpg

Ik kan dus een stuk of 6 SSD's ophangen. Maar aangezien ik er maar 2 heb, heb ik dus ruimte over.
Naast de Aquaero heb ik ook 2 Power Adjusts en 1 Farbwerk en die moet ik ook ergens kwijt natuurlijk. Kwam dus op het idee om een 2.5" naar 3.5"bracket te gebruiken die ik eens bij een OCZ Vertex 2 gekregen heb.

20161121_124728b.jpg

Gaatje geboord op de juiste afstand, zodat deze kon hangen :) Misschien beetje off, maar dat zie je toch niet wanneer hij is gemonteerd.

20161121_124744b.jpg

De bovenste PCB is een NZXT IU01 Internal USB-Hub.
Dit is dus het idee:

20161121_124946b.jpg

Gaatjes afgemeten voor 1 PA (ga maar 1 pomp gebruiken) en de Farbwerk

20161121_125005b.jpg

Eerste set gaatjes geboord, achterkant met de Dremel ff de ruwe randjes begewerkt en ff gekeken met 4 3m boutjes of deze ook pasten....zowaar :)!

20161121_131809b.jpg

Uiteindelijk alle 8 de gaatjes erin en de PA+Farbwerk gemonteerd:

20161121_134332b.jpg
20161121_134411b.jpg

Hopsa, gemonteerd in de kast, voor de SSD's en vlak naast de Aquaero.
20161122_150519b.jpg

Druk bezig om de kabel bende struktuur te geven, dat is helaas nooit mijn sterkste kant :012:
Kabeltjes inkorten en sleeven is daar dus 1 van, maar daarover natuurlijk meer.
Ziet er nu zo uit:
20161122_171045b.jpg

Omdat er maar 10 bijlagen bij mogen in de volgende post meer.
 
UPDATE 22-11-2016B

Heb een verlengkabeltje nodig vanaf de vandalswitch naar het mobo aangezien de bijgeleverde kabel niet lang genoeg is.
Die maken we even zelf, van de voorraad bewaarde kabels die ik in de loop der jaren heb verzameld.

Een 2 pins led kabeltje waar we het ledje vanaf gaan knippen:
20161114_153200_001b.jpg

En een kapot fan-verlengkabeltje, knippen we de aansluiting vanaf:

20161114_153650b.jpg

Solderen we aan elkaar, even een kousje erover en ontdoen we van 1 pin:

20161114_160133b.jpg

En voorzien we van een mooie sleeve:

20161114_161214b.jpg

En uiteindelijk een mooi afgewerkte 2-pins kabel:

20161114_163207b.jpg

Weet nog niet of ik deze wel ga gebruiken, maar dat zien we vanzelf.


Dan hop naar het volgende kabeltje

De Aquabus kabeltjes die worden gebruikt om de PA/Farbwerk en de AQ6 te verbinden zijn eigenlijk vrij lang, ca 20cm.
images5JPPIY9B.jpg

De connectie tussen de AP en de Farbwerk is maar een paar centimeter, dus maak ik mijn eigen kabeltje wel :) met 2 oude fan kabeltjes.

ff *knip* *knip*.
20161121_152316b.jpg

ff aan elkaar solderen en een kousje erover:

20161121_154410b.jpg

En uiteindelijk gekozen voor 3 mooi sleevjes, 1 sleeve laat bij fan-kabels meestal nog wat kleur van de bedrading zien na de fan-header.

20161121_163926b.jpg

Staat mooi zo :)

20161122_150519b.jpg

Zo moet ik er nog 1 maken vanaf de Aquaero naar de PA (zie de geel/rood/zwarte kabel op de foto).
Zelfde geldt voor meedere kabels die ik nog moet maken/sleeven. Maar moet weer wat sleeve bestellen...'tis op :'(

Tevens de aansluiting gerealiseerd tussen de rads in de kelder en de rest van het systeem. Gedeeltelijk met slang en een gedeelte met buis (zie vorige post voor de foto, kan geen bijlage meer toevoegen, zit aan de 10) Zou dus de loop al kunnen gaan vullen.

Build schiet al mooi op, maar ondertussen ligt mijn pc alweer bijna 3 weken uit elkaar.....en dus nog steeds geen BF1 kunnen spelen meer.
Het is ook nog wachten op een aantal bestellingen vanuit het Verre Oosten, die hopelijk nog voor de kerst binnen zullen zijn.

Tot de volgende :):039:
 
Laatst bewerkt:
UPDATE 2-12-2016

Project heeft een tijdje stil gelegen ivm werk en andere zaken, dus niet super veel kunnen doen afgelopen periode.
Heb uiteindelijk wel wat kleine dingetjes gedaan.

Aquabus Kabeltje van de Aquaero 6 naar de PowerAdjust Ultra 2 ingekort en gesleaved. Is op dezelfde manier gedaan als het andere kabeltje. Ziet er uiteindelijk zo uit:
20161130_113602.jpg


En hoe het was:

20161130_102350.jpg


Hoe het nu is

20161130_114328.jpg


Tevens de Demciflex filters aan de onderkant geplakt. De schroeven voor de beide rads zaten wel een beetje in de weg, heb eromheen moeten wegknippen. Heb tevens het goevoel dat het magnetisme watminder geworden is daardoor.

20161201_123249.jpg


20161201_125708.jpg


Nu ik de kelder onder de case vandaan had, stond mij het aftappunt niet aan. Deze kwam tevens tegen de onderste fan aan waardoor de kast aan de voorkant niet goed aansloot. Ben hier toch nog een tijdje mee bezig geweest om een passende oplossing te vinden. Want ik had telkens net 2 of 3 mm teveel ruimte nodig waardoor de frontpanels er krom tegenaan kwamen.
Uiteindelijk vrij simpele oplossing, maar uiteindelijk wel 2 90graden koppelingen gebruikt van mijn oude build. De koppelingen waarop ik zit te wachten die staan bij Freddy nog in backorder, dus moet ik wachten totdat deze er zijn alvorens ik de loop kan gaan vullen (anders kan ik de loop weer leeg gaan halen en dat zou zonde zijn).

20161201_125910.jpg

20161201_125852.jpg

Tevens de Aquacomputer Splitty9 geĆÆnstalleerd en de fans aangesloten:

20161201_125938.jpg


Vanaf de splitty gaat een lange 4pins kabel uiteindelijk naar de Aquaero zodat ik via de software de fans kan aansturen.

De kelder weer eronder geschroefd en aangesloten:

20161201_110143.jpg


Aan de achterkant wat cablemanagement uitgevoerd:

20161202_111937.jpg


Hopelijk wordt die kabelkluit vanaf de PSU wat minder wanneer eindelijk de nieuwe kabels binnen zijn en de uiteindelijke CableManagement kan beginnen.

Over de route naar het reservoir vanaf de VGA was ik nit zo te spreken, deze begon wat scheef te hangen nar verloop van tijd had besloten deze ook via de onderkant aan te sluiten.
Eerst op de linker poort, maar dan kwam ik niet uit met de 45graden fittings tussen cpu en vga qua hoek en toch maar besloten de rechter te gebruiken.

Eerste poging:

20161201_095200.jpg


Was opzich prima, maar het verloop naar de 90graden bocht vond ik wat te zwart.

Dus poging 2:

20161202_124455.jpg


Is voor mijn gevoel net wat beter.
Wat denken jullie?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
R [Build Log] Myvmcloud ESX WhiteBox Gallery & Build Logs 24
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
R First watercooling build log old school pc Gallery & Build Logs 7
D The First One build log Gallery & Build Logs 29
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
H [Build log] "first time" Gallery & Build Logs 23
Monster Build Log SteamPunk Ugly Drum Smoker BBQ Overige Builds 14
T Haswell's Nightmare [Build Log] Gallery & Build Logs 1
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
K Build Log: Coolermaster ATCS 840 Gallery & Build Logs 36
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
Dark-NighT Dark en Klets Dual build Log Gallery & Build Logs 18
Deleted_User_Z zer0's build log Gallery & Build Logs 152
MaartenvdE Build Log: Umbra Gallery & Build Logs 86
N White Salvation Build In Log Gallery & Build Logs 64
muckelpupp the ARAGORN-C2Q meets: da Monsta! (English build log) Gallery & Build Logs 71
tomcatt Elements of Fortune - Build log Gallery & Build Logs 221
fatal_error.be fatal_error eerste casemod/ build log/upgrade Gallery & Build Logs 80
Thierry HAG932 build log Gallery & Build Logs 39
Oli4v Build Log: Red Light District (WC'ed CM Stacker STC-101) Gallery & Build Logs 49
N Nighthawk's build log - no name Gallery & Build Logs 102
Ludwig Build log HAF 932 Gallery & Build Logs 44
maomanna [Build Log] Ugly Blacky Gallery & Build Logs 11
vincent Cinewall build Overige Builds 19
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
Bl4ckj4ck666 New build Gallery & Build Logs 2
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
arwin74 De nieuwe huidige build šŸ˜€ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
W Advies waterkoeling pc build Advies Waterkoeling Setup 1
ABRAWARE Going for gold - got silver (ABRAWARE build) Gallery & Build Logs 4
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Y ydv - Yves - watercooled node 804 build Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Advies voor stille build [5800X, 2080RTX] Advies Waterkoeling Setup 1
W Vernieuwing build uit 2014 Advies Waterkoeling Setup 1
B New water cooling build - need help Waterkoeling 2
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
M Extreme overkill build Gallery & Build Logs 7
Bar Weinig Bar Weinig - Eelco - First Build. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Bl4ckj4ck666 Custom build pc Ryzen 7 2700x rtx 2080 32gb ram Gallery & Build Logs 28
A Thermaltake level 20 xt push and pull build Gallery & Build Logs 22
Gurt11 "Prime" (O11 Dynamic Ryzen build) Gallery & Build Logs 6
E Scratch-build ''Zonder Naam" Gallery & Build Logs 6
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
P Phanteks Evolv X - Eerste waterkoeling build in 13 jaar Gallery & Build Logs 2
arwin74 [TKA] Me stand alone waterkoeler build Verkocht 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan