rhuizergros
New member
Beste mensen,
Na me voorgesteld te hebben zal ik hier mijn build log gaan bijhouden van de VMware ESX WhiteBox welke ik aan het bouwen ben.
Ik ben een test/studie omgeving aan het samenstellen welke ik ga gebruiken om mijn certificaten in de toekomst bij te houden dus het is van belang dat ik een snelle machine configureer waarop ik aan de hand van VMware meerdere ESX hosts gaan implementeren en aan de hand van VMware vCenter een algehele omgeving ga installeren waarbij ik gebruik van van:
- Windows Server 2008/2012
- Citrix XenApp
- VMware vSphere 6
- RES powerfuse One
Ik ben begonnen met de hardware setup voor deze machine en heb onderstaande besteld en inmiddels bijna alles ontvangen op de CPU's na. Deze staan in backorder en wellicht ga ik deze nog aanpassen naar 12 Cores CPU's.
Fractal Design Define R5
Asus Z10PA-D8
2 x Intel Xeon E5-2630 v3 Boxed
4 x Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4A2400C16
Sharkoon WPM600 Bronze
2 x Intel SSD Pro 1500 2.5" 120GB
Synology DiskStation DS415+
4 x WD Red Network NAS HDD, 3TB
Vanochtend is het pakket van WC afgeleverd bij de buren dus vanavond even oppikken en vant weekend hopelijk alvast aan de slag.
Bitspower Enhance 90-Degree Dual Multi-Link Adapter - Silver Shining - BP-E90DML
8 x Bitspower G1/4 Enhance Multi-Link For OD 12MM - Silver Shining - BP-EML
Bitspower Hard Tube Silicone Bending for ID 12MM - 1M - BP-HTSB12CL-1M
Bitspower Metal Hard Tubing Internal Reamer / Deburring Tool - BP-CMMTC
2 x Bitspower None Chamfer PETG Link Tube OD12MM-Length 1000MM - BP-NCPLT12-L1000
Bitspower Silver Shining T-Block With Triple IG1/4" - BP-TB
EK-XTOP Revo D5 PWM - Plexi - incl. pump
Thermaltake Riing 12 LED RGB 256 Colors - 120mm Fan - Triple Pack - CL-F042-PL12SW-B
2 x XSPC EX240 Slim Line Dual Fan Radiator
XSPC PETG Easy Bending Tool
XSPC Photon 270 Tube Reservoir
Na me voorgesteld te hebben zal ik hier mijn build log gaan bijhouden van de VMware ESX WhiteBox welke ik aan het bouwen ben.
Ik ben een test/studie omgeving aan het samenstellen welke ik ga gebruiken om mijn certificaten in de toekomst bij te houden dus het is van belang dat ik een snelle machine configureer waarop ik aan de hand van VMware meerdere ESX hosts gaan implementeren en aan de hand van VMware vCenter een algehele omgeving ga installeren waarbij ik gebruik van van:
- Windows Server 2008/2012
- Citrix XenApp
- VMware vSphere 6
- RES powerfuse One
Ik ben begonnen met de hardware setup voor deze machine en heb onderstaande besteld en inmiddels bijna alles ontvangen op de CPU's na. Deze staan in backorder en wellicht ga ik deze nog aanpassen naar 12 Cores CPU's.
Fractal Design Define R5
Asus Z10PA-D8
2 x Intel Xeon E5-2630 v3 Boxed
4 x Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4A2400C16
Sharkoon WPM600 Bronze
2 x Intel SSD Pro 1500 2.5" 120GB
Synology DiskStation DS415+
4 x WD Red Network NAS HDD, 3TB
Vanochtend is het pakket van WC afgeleverd bij de buren dus vanavond even oppikken en vant weekend hopelijk alvast aan de slag.
Bitspower Enhance 90-Degree Dual Multi-Link Adapter - Silver Shining - BP-E90DML
8 x Bitspower G1/4 Enhance Multi-Link For OD 12MM - Silver Shining - BP-EML
Bitspower Hard Tube Silicone Bending for ID 12MM - 1M - BP-HTSB12CL-1M
Bitspower Metal Hard Tubing Internal Reamer / Deburring Tool - BP-CMMTC
2 x Bitspower None Chamfer PETG Link Tube OD12MM-Length 1000MM - BP-NCPLT12-L1000
Bitspower Silver Shining T-Block With Triple IG1/4" - BP-TB
EK-XTOP Revo D5 PWM - Plexi - incl. pump
Thermaltake Riing 12 LED RGB 256 Colors - 120mm Fan - Triple Pack - CL-F042-PL12SW-B
2 x XSPC EX240 Slim Line Dual Fan Radiator
XSPC PETG Easy Bending Tool
XSPC Photon 270 Tube Reservoir
Bijlagen
Laatst bewerkt: