Zeeeeeeer mooie case met veel mogelijkheden. mooi gedaan je setup. :103::039:
V vincent Gouden member 10 oktober 2008 #41 Zeeeeeeer mooie case met veel mogelijkheden. mooi gedaan je setup. :103::039:
stravinski Oc-en is a way of life 16 november 2008 #42 Ludwig zei: Dit was mijn TT armor black En dit is nu de HAF Klik om te vergroten... hey Ludwig, ik zie dat jij je Fusion block gebruikt eindelijk iemand die me ongeveer de temps e.d. kan vertellen hoeveel graden word je NB met en zonder waterkoeling? (als je dat kan vertellen) maar belangrijkste vraag geen lekkages e.d. met dat fusion block?
Ludwig zei: Dit was mijn TT armor black En dit is nu de HAF Klik om te vergroten... hey Ludwig, ik zie dat jij je Fusion block gebruikt eindelijk iemand die me ongeveer de temps e.d. kan vertellen hoeveel graden word je NB met en zonder waterkoeling? (als je dat kan vertellen) maar belangrijkste vraag geen lekkages e.d. met dat fusion block?
C coole kikker Senior Member 18 februari 2009 #44 Hey dat kijkt netjes zo'n dubbel bayreservoir met pomp. Maar als ik de Gpu + Cpu wil koelen dan is die pomp te zwak en het reservoir te klein ofniet ? Kunnen die Hdd brackets er zo uitgeschroefd worden of zitten die vast gepopt ? Mooie inbouw !! waarom koel jij de graka's niet erbij ?
Hey dat kijkt netjes zo'n dubbel bayreservoir met pomp. Maar als ik de Gpu + Cpu wil koelen dan is die pomp te zwak en het reservoir te klein ofniet ? Kunnen die Hdd brackets er zo uitgeschroefd worden of zitten die vast gepopt ? Mooie inbouw !! waarom koel jij de graka's niet erbij ?
Nightwish68 Junior Member 18 februari 2009 #45 Mooie build en kast. Weet nu al bijna zeker wat mijn nieuwe kast gaat worden.