• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

BTW eerder weergeven in shop

RRPhantom

HighFlow Moderator
Ik heb een puntje die je misschien kan toevoegen, de BTW die je betaalt weergeven in het winkelmandje en niet pas wanneer je al een paar stappen ''op weg bent'', want als me pa voor mij bestelt scheelt dat weer BTW maar dan is het handig om te zien hoeveel je er aan kwijt bent :)
 
Ik heb er even een aparte topic van gemaakt :)

We kunnen per product de BTW ervan laten weergeven.
Maar dat ziet er minder mooi/overzichtelijk uit dan dat het nu is.
Ook zijn het voornamelijk particuleren die onze shop bezoeken.
Vandaar dat we het maar hebben weggelaten.

Waar zou jij het liefst het BTW willen zien?
 
Ik denk dat jullie me verkeerd begrijpen, ik bedoel dat je die ex BTW prijs kan zien in de winkelwagen, niet bij ieder product op zich, dat zou inderdaad lelijk zijn maar in de winkelwagen staat al een kopje dat de prijs inclusief is en dan lijkt het mij een kleine moeite om daar één regel aan toe te voegen en misschien is het ook leuk om te zien hoeveel je aan onze staat schenk :)
P.S. Ik bedoel dus niet dat er bij ieder product een ex BTW prijs bij staat, dat zou onoverzichtelijk zijn.
 
Hier een plaatje van winkelwagen:

oi8wgn.jpg


Ik heb eronder een kruisje gemaakt, waar eventueel de BTW weergegeven kan worden.
Bedoel je dat misschien?
 
Zitten nog wel enkele bugs in, zoals homepage, bovenste lijst in midden, daar wordt eerst bedrag ex btw en tussen haakjes bedrag incl btw weergegeven --> moet omgedraaid).

Wordt morgen z.s.m. gefixed uiteraard :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan