• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

BSOD's bij opstarten

larsc2

New member
Hallo,

Ik heb een vraag die ik ook al eerder heb gesteld, maar nog steeds geen goed antwoord op heb gekregen. Het gaat om een pc die ik vorig jaar maart compleet nieuw heb gekocht en zelf heb geassembleerd (zeker niet mijn eerste!). Nu heb ik tot heden het probleem dat de computer steeds vastloopt, BSOD's geeft of het scherm helemaal vol met kriebeltjes springt en vervolgens herstart.

Ik heb alle componenten al vervangen maar het probleem blijft bestaan..

Vorige week was ik er helemaal flauw van, ik had toevallig nog een Core 2 duo liggen en heb daar een mATX s775 bordje bij gekocht om zo van mijn problemen af te komen. Zelfs dit had geen effect.

Nu heb ik hier zelf de oorspronkelijke hardware naast mij even zo kaal mogelijk aangesloten. CPU, MOBO, RAM, HDD en PSU. het gaat om de volgende hardware:

AMD Athlon x4
Gigabyte MA785GMT-UD2H
OCZ GOLD 2gb @ 1.65v

Nu zag ik dat op het DIMM bankje van het mobo 1.5V stond, kunnen deze problemen komen omdat het geheugen een voltage van 1.65volt heeft?
 
Al eens geprobeerd de code op te zoeken met google.
Als ik zo je oude topics doorga en zie wat je vervangen hebt moet ergens anders wel iets zitten.

Heb je je windows wel opnieuw geinstalleerd?
 
Al zon 200 keer, xp, 7 niks helpt...

Nu had ik toevallig als intel bordje een ASrock met ddr2 en ddr3. Toen ik het ddr3 geheugen er in had bleef ie gewoon door kloten en sinds gister heb ik ddr2 erin gedaan, maar nu nog geen problemen weer gehad :)
 
ja, de geheugencontrole van windows zelf. Het probleem is trouwens weg nadat ik de stroom even van de computer heb afgezet... De computer lijd zn eigen leven volgens mij :p

geen fouten gevonden trouwens!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JaccoW Win 7 BSOD bij opstarten Hardware & Software 8
G Windows XP blijft hangen bij Windows logo dan BSOD?! (SSD schijf fout?) Problemen & Oplossingen 2
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
LRAB Random BSOD's Problemen & Oplossingen 19
Verderf Z87 Mpower Max Random reboots en shutdowns, geen BSOD Problemen & Oplossingen 10
D Random BSOD. Memory dumps hulp Problemen & Oplossingen 1
J Bsod - gtx 580 sli NVIDIA 15
U Bsod driver_irql_not_less_or_equal Problemen & Oplossingen 4
arwin74 BSOD, daarna geen beeld meer, ook niet de BIOS Problemen & Oplossingen 7
T BSOD Problemen met nieuw buildt PC Problemen & Oplossingen 3
Deutz BSOD en freezes Hardware & Software 15
maomanna BSOD's Problemen & Oplossingen 6
gunnie_nl BSOD tijdens gamen/benchmark, code: nvlddmkm.sys Hardware & Software 25
Johnny [BSOD] nvlddmkm.sys Problemen & Oplossingen 29
M BSOD, nieuwe wifi router Hardware & Software 5
Johnny 3x BSOD Hardware & Software 3
D [GEZOCHT] Hulp bij laatste loodjes, omgeving Zoetermeer Gezocht 0
Slader cyclone bij singularity reservoir Waterkoeling 2
B hulp gevraagd bij instalatie hardtubes 16mm Waterkoeling 5
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
T Fittingen te dicht bij elkaar ???? Waterkoeling 1
P Airflow in TT T900 bij dubbel loop Overige Koeling 2
R Hulp bij overclocken Overclocking 9
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
B Flow sensor, bij pomp uitval apps laten uitschakelen, kan dat? Waterkoeling 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
D Juiste fitting bij slang Waterkoeling 2
T Help bij reparatie waterkoeling (alvast dank) Waterkoeling 1
987Overlord Hulp bij laatste loodjes waterkoeling "the Beast" Advies Waterkoeling Setup 7
Freddy Gratis SC Acrylic Tube set bij bestellingen vanaf €150,- HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
F Welk kant boven/ bij dubbelzijdige pads & VGA RAM coolers Waterkoeling 3
ABRAWARE additieven bij X1 met distilled water Waterkoeling 3
B Hulp bij PETG buigen, omgeving Roermond Waterkoeling 5
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
P Hulp bij waterkoeling corsair obsidian 900D Waterkoeling 0
P Pomp maakt herrie bij opstarten pc Waterkoeling 12
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Bas9466 asus radeon r 290 groene lijn bij film AMD / ATI 3
D Is de extender nodig bij een EKWB D5 combo? Waterkoeling 6
Q Tips, toevoegingen over bij elkaar gezocht materiaal Advies Waterkoeling Setup 17
P Advies bij waterkoeling opbouw Advies Waterkoeling Setup 2
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan