Thierry perfectly imperfect 12 december 2010 #21 Ik krijg deze melding ook wel eens maar dan alleen als de kaarten te hoog zijn overklokt. Heb je de kaarten ook eens in een andere pc geprobeerd?
Ik krijg deze melding ook wel eens maar dan alleen als de kaarten te hoog zijn overklokt. Heb je de kaarten ook eens in een andere pc geprobeerd?
gunnie_nl New member 13 december 2010 #22 nee niet deze kaart in een ander pc maar wel ander kaarten in deze pc. 2 x 8800gtx en gewoon het zelfde probleem. maar eergisteren kaart/en (gtx295 dus sli) 50mhz lager geklokt dan stock en vet 2 uur zitten spelen. oc op cpu is nog wel steeds ~33% boven stock. dus het lijkt hardware gerelateerd aan de driver..saavy?
nee niet deze kaart in een ander pc maar wel ander kaarten in deze pc. 2 x 8800gtx en gewoon het zelfde probleem. maar eergisteren kaart/en (gtx295 dus sli) 50mhz lager geklokt dan stock en vet 2 uur zitten spelen. oc op cpu is nog wel steeds ~33% boven stock. dus het lijkt hardware gerelateerd aan de driver..saavy?
Quadcore Low and Slow ... 20 december 2010 #23 Die nvhuppeldepup is een driver conflict ik heb dat ooit ook eens gehad en moet nog ergens een topic van staan op t forum Probeer eens een wat oudere driver .....
Die nvhuppeldepup is een driver conflict ik heb dat ooit ook eens gehad en moet nog ergens een topic van staan op t forum Probeer eens een wat oudere driver .....
gunnie_nl New member 20 december 2010 #24 Quadcore zei: Die nvhuppeldepup is een driver conflict ik heb dat ooit ook eens gehad en moet nog ergens een topic van staan op t forum Probeer eens een wat oudere driver ..... Klik om te vergroten... al een hele range aan ouder drivers geprobeerd, met gfx clocks een 70mhz omlaag blijft het goed, eergisteren bf bc2 vietnam geladen en uren gespeeld, heerlijk met die sound op de achtergrond. eens geprobeerd om beeldkwaliteit op te krikken met aa en qms op max en toen begon het weer.. dus gewoon op high geen probleem. toch een hardware driver probleem ? of kaart die brak wordt. ma ja dan zie me 2 gtx 8800 ook brak aan het worden..
Quadcore zei: Die nvhuppeldepup is een driver conflict ik heb dat ooit ook eens gehad en moet nog ergens een topic van staan op t forum Probeer eens een wat oudere driver ..... Klik om te vergroten... al een hele range aan ouder drivers geprobeerd, met gfx clocks een 70mhz omlaag blijft het goed, eergisteren bf bc2 vietnam geladen en uren gespeeld, heerlijk met die sound op de achtergrond. eens geprobeerd om beeldkwaliteit op te krikken met aa en qms op max en toen begon het weer.. dus gewoon op high geen probleem. toch een hardware driver probleem ? of kaart die brak wordt. ma ja dan zie me 2 gtx 8800 ook brak aan het worden..
Thierry perfectly imperfect 27 december 2010 #25 je zou toch eens moeten kijken of je die kaarten bij iemand anders in de pc kan stoppen om te kijken of ze het dan ook doen..
je zou toch eens moeten kijken of je die kaarten bij iemand anders in de pc kan stoppen om te kijken of ze het dan ook doen..
gunnie_nl New member 27 december 2010 #26 oke, de 2x 8800gtx hebben er bij vannos in gezeten en die had er geen probleem mee. hier binnen 20 / 30 minuten bsod. maar met die paar mhz downclock gaat die goed.
oke, de 2x 8800gtx hebben er bij vannos in gezeten en die had er geen probleem mee. hier binnen 20 / 30 minuten bsod. maar met die paar mhz downclock gaat die goed.