• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BSOD] nvlddmkm.sys

Dan denk ik toch dat het bij jou inderdaad een voeding gerelateerd probleem is , dus ff opniew alles berekenen wat je pc onderdelen verbruiken en of je voeding dat aan kan. Weet wel dat je zekers reserve moet hebben , dus heb je een netto verbruik van 800 watt dan moet je natuurlijk geen 800 watt voeding hebben maar een 850 of 900 watt bijvoorbeeld. en daarbij rekening houden dat je voeding een constant vermogen en een piekvermogen heeft waarbij jou benodigde hoeveelheid watt gelijk of lager moet liggen dan het constante vermogen. Omdat een piekvermogen niet volcontinue geleverd kan worden. Maar dat zul je allemaal al wel weten denk ik ...lol

De melding van driver failed bla bla begon bij mij vooral bij driver 191.07 , daarvoor gebruikte ik 186.18 whql en die gaf die foutmelding nooit ? echter had ik ook toen bsod en vasthangende windows , maar wel wat minder vaak als met 191.07

succes verder
 
ik heb me voeding toen de tijd berekent en ik zou het redden met een 1000W

volgens mij nog steeds maar mischien dat ik een fout heb gemaakt met het berekenen van me pci-e sloten aangezien die standaard ook 75W per stuk leveren

ik heb trouwens een corsair HX1000

als het goed is heeft me zwagertje 1 dezer dagen zijn nieuwe voeding binnen (1500W tt) en ga ik daar is mee testen
 
1500 watt moet lukken hehe
En dan weet je meteen of het probleem bij je voeding ligt of toch ergens anders ...

heb zelf de Coolermaster Silent Pro M850 die dus 850 watt levert en zelfs een maximale piekspanning van 1020 watt dus dat zit wel goed :p
 
Het zal niet een Nvidia probleem zijn lijkt mij.
Ik heb nu geen problemen meer nu ik mijn standaard overclockte evga gtx 285's heb terug geclockt naar Nvidia fabriekswaardes.

Dus een dikke vette - voor EVGA !!!!!
 
heb weer wat geprobeerd :075:

2 1000W voedingen

1x hx1000 met daarop alleen me 2 x 295gtx

antec 1000W met daarop de rest

en alsnog crashed dat KL*TE ding!!!:eusa_doh:

wat me wel opviel is dat als ik de eerste test oversloeg bij 3Dmark vantage dat ie het wel gewoon deed

maar cod 4 bijvoorbeeld niet!

mischien dat het aan me windows ligt (pliek)??
 
ja maar heb je EVGA kaarten ? want als die door EVGA te ver zijn overclockt dan kan je wel meer voeding leveren maar crashen zullen ze toch wel omdat ze die overclock niet aan kunnen. Dus ook ff je kaartjes onderclocken en opniew proberen

en welke driver gebruik je nu ?
en doen beide kaarten het als je ze allebei een keertje alleen laat werken , mischien is er 1 gewoon (half) dood.

weet niet of het aan je windows ligt , ik gebruik Vista Eternity 2009 , 32 bit

heb je sli-enabled aan staan in je Nvidia control scherm ?
 
beetje late rectificatie , maar alee

Het terug schroeven van mijn Graka clocks naar standaard waarde's heeft het probleem "driver not responding ...." niet opgelost , gewoon puur toevallig dat ik er een weekje geen last van had.

Hier wat nuttige info voor allen die deze melding krijgen en er niets van snappen
NVIDIA Statement on TDR Errors - NVIDIA Forums

Het is nml een standaard melding dat je krijgt van vista of windows 7 , echter de oorzaak van het probleem kan bij 1 ieder weer iets heel anders zijn zoals je kunt lezen in mijn link.
Zeker een nuttige link omdat er tips staan wat te doen om de oorzaak te vinden .. good luck
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan