• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

BP Olie lek

Fuwa Fuwa

New member
Er is hier nog geen echte discussie over gehad, dus bij deze. :)

Het ziet er niet best uit voor BP, dit brengt vele nadelen met zich mee, zowel voor hun als voor ons. De prijzen gaan er zeker niet beter van worden.

Ik kwam zojuist deze plaatje tegen op het Net.
En ik vond het gewoon zo epic dat ik het even wilde delen met jullie. :)

P1-AW447_bpp1_NS_20100727200940.gif


BP heeft maar liefst 32 billion aan schade opgelopen, dit gaat gewoon historisch worden.

Ook één van de gevolgen:
P1-AW451_BP_G_20100727204438.jpg


Bron: Arts, Entertainment News, Music, Film, Television, Opera & Ballet News at WSJ.com - WSJ.com

Hier nog de wel bekende filmpje:

:082:
 
De prijzen boeien mij niet heel erg.

wat mij zorgen maakt is de Giga hoeveel heid er wel niet in de oceaan is verdewenen en aangezien
dit nog lang niet weg is. gaan het alleen maar achteruit. met het mileu niet alleen dat ook de dieren en andere beesten die daar leven
gaan dood door die zooi.

en ja iemand moet toch het verlies terug opbrengen. De consument :D

waneer ook niet.

ook weer een groot nadeel voor de visvangs, en al die dingen die ze daar vangen.
 
Yup inderdaad, de mensen daaromheen zijn één van de mensen die daar echt mee te maken gaan krijgen.

Dit is wel 1 van de grootste rampen ooit, een olie lek dichten midden in de oceaan, onder deze conditie is de kans al klein op een 100% geslaagde missie.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan