Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Is het belangrijk welke aansluting ik gebruik voor in/uit op de radiator? Daar zie ik namelijk geen pijl net als de CPU blok. Dus, bijv. een buis gaat direct van uit de pomp combo naar die radiator, van de radiator naar de cpu, van de cpu weer naar de pomp/combo, maakt het dus niet uit welke van de 2 aansluitingen ik gebruik bij radiator? Nee dat maakt niet uit, wat dus jou het beste uitkomt.Dit maakt alleen uit bij CPU blokken, sommige GPU blokken en natuurlijk de pomp.is deze gewoon goed en veilig te gebruiken bij de pomp combo unit? Ja is gewoon veilig, je kan overal dezelfde fittingen gebruiken.
Is het belangrijk welke aansluting ik gebruik voor in/uit op de radiator? Daar zie ik namelijk geen pijl net als de CPU blok.
Dus, bijv. een buis gaat direct van uit de pomp combo naar die radiator, van de radiator naar de cpu, van de cpu weer naar de pomp/combo, maakt het dus niet uit welke van de 2 aansluitingen ik gebruik bij radiator?
Nee dat maakt niet uit, wat dus jou het beste uitkomt.
Dit maakt alleen uit bij CPU blokken, sommige GPU blokken en natuurlijk de pomp.
is deze gewoon goed en veilig te gebruiken bij de pomp combo unit?
Ja is gewoon veilig, je kan overal dezelfde fittingen gebruiken.