• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

bottR - Homemachine

bottR

Junior Member
Hey iedereen,

Nieuw op Highflow forum, zit wel al een tijdje op het HWI forum.
Ik ben Dennis "bottR" Lemmers, 17 jaar uit het pittoreske Reek, Noord-Brabant. Volg op dit moment nog mijn VWO en heb als hobbie en bijbaan het sleutelen aan computers.

Mijn Homemachine is geen extreme machine. Hij heeft voor mijn 1 doel, het draaien van COD4. En dit op 250fps. Korte uitleg daarbij: In de Quake engine waar COD op is gebouwd zitten een paar sweetspots betreft FPS. Bij deze FPS kun je hoger springen waardoor je bepaalde jumps wel haalt die met andere FPS niet kunnen gehaald worden. 125/250/333 fps zijn sweetspots, waarbij je met 333 het beste is, maar de anticheat heeft de max FPS gecapped op 250.

Mijn machientje:
AMD Phenom II X2 550 - Stock Koeling, komt binnen niet al te lange tijd een andere op.
ASRock AOD790GX/128M
Corsair Twin2X DDR2-800 CL4 DHX Kit - 2x 2GB
Sapphire HD4830 512MB
2x 320GB RAID0 Bootschijf
1x 1TB Spinpoint F1 Back-Upschijf
Sonata III Case - Earthwatts 2.0 500W zat er in en heb er 2x CoolerMaster fan ingezet.

Belinea 2225 S1W - 22" 1680x1050
Roccat Kave - 5.1 op onboard soundchip ALC890 (komt mms binnenkort X-Fi Titanium)
Microsoft Reclusa
Logitech MX518 met SteelSeries Glide G @ 1800DPI, standaard windows sens, 0,33 ingame.
SteelSeries QcK+

Dit ben ik dus en mijn pc

Gr. bottR
 
welkom op het forum, die cod fps "bugs" zijn inderdaad erg grappig, blijft zonde dat er tegenwoordig voornamelijk over is gegaan naar mw2...bagger zooi, maar dat is mijn mening natuurlijk :p
 
COD: MW2 op de PC is competetief dood, laat staan ooit levend geweest.
Laten we zeggen, dood gegaan bij geboorte @ i38 in Engeland.

COD4 is competetief nog springlevend, met begin maart een grote LAN in Enschede met een prijzenpot van 9k/10k voor 48teams. Komt zelfs 1 team uit Amerika even overgevlogen.

Die FPS bugs, zijn gewoon "handig". Dit geeft toegang tot bepaalde jumps, niet al te grote, die het spel stukje dynamischer maken. Hierdoor heeft een bombside ipv een voor en een achteringang, nu een extra ingang, wat het weer wat leuker maakt.
 
Ja, de Crossfire Challenge 7 in het WZZRD Gamecafe in Enschede.
5-7 Maart. Zowel een Cod4 als een ET compo, waarbij de Cod5 compo 48teams heeft die strijden voor een prijzenpot van 9k (dat was voor 42 teams, 48 team trigger staat niet op site, maar volgens mij is die 10k)
 
COD: MW2 op de PC is competetief dood, laat staan ooit levend geweest.
Laten we zeggen, dood gegaan bij geboorte @ i38 in Engeland.

COD4 is competetief nog springlevend, met begin maart een grote LAN in Enschede met een prijzenpot van 9k/10k voor 48teams. Komt zelfs 1 team uit Amerika even overgevlogen.

Die FPS bugs, zijn gewoon "handig". Dit geeft toegang tot bepaalde jumps, niet al te grote, die het spel stukje dynamischer maken. Hierdoor heeft een bombside ipv een voor en een achteringang, nu een extra ingang, wat het weer wat leuker maakt.

Alsnog welkom, :)

Vind zelf dat spelen met die bugs, niet echt eerlijk. wie haalt er nu constant die fps. maja mw2 is voor mij leuker om te spelen online. idd cod4 kwa competitie natuurlijk :D
 
Terug
Bovenaan