• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

boren

knight1987

New member
Hey,

Ik vroeg me af of jullie ook boren kunnen leveren die wel handig zijn bij gaten maken voor waterslangen.

Ik bedoel dan niet de gewone boren maar die boren die lijken op een tol (weet niet hoe die dingen heten)

(ik vraag dit omdat ik ze nergens kan vinden bij onze locale bouwmarkt)

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je gatenboren bedoeld ?

Conrad.nl - Boorkronen

Kun je beter naar een ijzerwaren handel gaan voor de bouw, daar heeft men altijd alles. Het kan dan wel duurder zijn, maar dan heb je ook kwalitatief goed spul. Je kunt het natuurlijk ook bij Conrad.nl bestellen maar dat is altijd lastig ivm garantie enzo, ik haal altijd alles bij de ijzerwarenhandel en niet bij de Gamma ofzo want daar hebben ze toch nooit iets.

Met boren etc. zou ik inderdaad voor kwaliteit gaan.

Paar maanden geleden van die simpele boren en zaagjes gekocht.
Ging na paar keer boren/zagen al kapot.

Dan kan je beter gaan voor Black&Dekker materiaal :)

Deze spul kan je vaak voordelig aanschaffen bij bouwmarkten, die kunnen erg groot inkopen, aangezien elke klusser daar winkelt.
De prijzen die wij hiervoor zouden krijgen zal denk ik vele malen hoger liggen dan daar.

Maar mocht je een specifieke boor of gereedschap willen hebben en laten meesturen met een bestelling van HighFlow en daarvoor de meerprijs (t.o.v. van de bouwmarkt) wilt betalen.
Dan kunnen we natuurlijk kijken of die te verkrijgen is.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Fillport gat boren in plexi Cases en Modding 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan