• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Boefmans

175 euro per stuk en dan 3 maanden wachten... zou ik inderdaad nooit doen!

optie1: duur: 2x 680 plus blokken. je kunt voor die 580s wss 200 euro krijgen.
optie2: je koopt 1 gtx680 en wacht even voor de 2e. dan ben je ongeveer 200 euro kwijt oid.
optie3: je zoekt 2x gtx580 met waterblok, 2e hands, en verkoopt die lightings. Kun je met mazzel zelfs kiet mee spelen. gtx580 in sli is snel zat voorlopig, ik wacht wel op de 780 :D.
overigens heb ik de standaard evga's, geen lighting versie! hoef dus geen lightings, snel zat zo. dwz, bedenk net dat ik een gamebak moet bouwen voor iemand, pm me de prijs even?
 
Ja als je toch moet wachten, dan de 110. Al zal het me verbazen als die in december verkrijgbaar zijn :) eerder april oid :-D
Toch prettiger om reference modellen te hebben, scheelt best wel qua blokjes ?
 
photo4ua.jpg

photo3mb.jpg


deze alweer een paar maandjes zo staan. Zijn oude en wat gare foto's, zal dat later even beter doen.

LD kast dus, 3x480 rad. Zit inmiddels een formula bordje in met 3570k. Gisteren memory upgrade gedaan (tridents, 16gb @ 2400). Kabels zijn inmiddels ook beter weggewerkt.

2 rads doen de grakas (met 12 fans) het bovenste rad doet de cpu (met 7 fans).

een van de pompen heeft een schoonmaakbeurt nodig want is ietwat jankerig, maar voorlopig geen zin om weer te prutsen :)
 
Terug
Bovenaan