Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oke bedankt voor de info en hulp :033:
Heb nog een kleine update voor de mensen die het toch willen weten
Er komt een nieuw schermpje aan :054:
Samsung T220P !!
En nog wat kleine prul
Heb ondertussen de kast gespoten en hoop morgen dat het goed gelukt is
Jullie horen nog van me !
Vandaag m'n NB blokje opgehaald ( Bedankt voor het glaasje fris )
ff nog wat foto's gemaakt van de bevestiging en kast wat gespoten is.
Weet niet of de foto's duidelijk zijn want ik kan het zelf niet goed zien omdat dit een CRT scherm is
Nu heb ik nog een vraag.. ik had altijd de ventilator die aan de voorkant zat naar binnen laten blazen maar aangezien dat er nu waterkoeling erin komt staat mijn pomp een klein beetje ervoor..
Namelijk dit gat..
aan de voorkant van de kast komt een stukje gaas en aan de onderkant zitten van die kleine lucht gleufjes ( voor paneel )
maar heeft het nut om de ventilator toch te laten blazen door de kast of toch eruit ?
Bedankt voor de snelle reactie Freddy Kon het niet laten om al iets in te bouwen.
Maar heb echt zeker die fittings nodig
Heb een stukje met de slang geprobeerd maar krijg een knik erin..
Dus er komt nog binnenkort een bestelling bij je.
Dan heb ik toch nog een vraag..
De radiator.. heeft die ook een in en out systeem voor de slangen of maakt dat niet uit ?
Zelfde vraag is met de pomp en NB..
Bij de pomp is 1 aansluiting hoger dan de andere
Ik neem aan dat dat de inlet is ?
Bij de pomp heb je een aansluiting, die direct verbonden is met de pomp, dat is de outlet.
De andere aansluiting spuit in het reservoir, dat is de inlet.
NBMAX wordt niet aangegeven welke in of out is, maakt daarom denk ik niet uit.
Bij de pomp heb je een aansluiting, die direct verbonden is met de pomp, dat is de outlet.
De andere aansluiting spuit in het reservoir, dat is de inlet.
NBMAX wordt niet aangegeven welke in of out is, maakt daarom denk ik niet uit.
Oke bedankt dan ben ik alvast op de hoogte van hoe of wat.
ik kan het nu wel aansluiten maar ik mis nog wat dingen die er ook in moeten, anders moet ik alles weer uit elkaar halen waar ik totaal geen zin in heb
Btw: de fittings zijn mooi om te zien :055: gaan wel een beetje stroef met draaien maar is nieuwigheid hoop dat het laatste spul snel binnenkomt en dan maak ik wel foto's als het in orde is .