Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor de D5 pomp van EK?
Die wordt van stroom voorzien met een molex aansluiting en een aparte 4-pin PWM aansluiting voor de regulering van de pomp (hier gaat geen stroom doorheen, alleen het PWM signaal).
De PWM stekker kan je dus aansluiten op jouw Lamptron hub.
Je hebt pompen waarbij de stroom ook via het fan stekkertje gaat, dat kan je beter niet erop aansluiten, een pomp trekt meer stroom dan een fan en dat kan teveel stroom trekken en het bordje laten doorbranden
Phanteks Glacier D140 Distribution Plate with DRGB Lighting Distro Plate PH-D140_01 0886523701439 kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd voorraad
Dit zou dus de rede zijn dat je begint met cablesleeving. Ik zit ook te kijken of ik daaraan begin. Ben nog een beetje in twijfel of ik het aanruft HT!
Dit zou dus de rede zijn dat je begint met cablesleeving. Ik zit ook te kijken of ik daaraan begin. Ben nog een beetje in twijfel of ik het aanruft HT!
Jezus HT wat gaan we hier van kwijlen! Hoe ziet de achterkant er nu uit dan? Want de fotos verwarren me ietwat... Ik zie nog niet helemaal hoe je het hebt zitten
Jezus HT wat gaan we hier van kwijlen! Hoe ziet de achterkant er nu uit dan? Want de fotos verwarren me ietwat... Ik zie nog niet helemaal hoe je het hebt zitten