Hightower chef prutser 16 juni 2021 #101 Tath zei: Mooi spul Klik om te vergroten... Zeker. Maar hij ligt uit mekaar voor een upgrade qua koeling en ander koelvloeistof. Komt ook glazen tubes in en andere fans. Foto's worden nog geplaatst hier.Foto van de eerste twee glas tubes!!
Tath zei: Mooi spul Klik om te vergroten... Zeker. Maar hij ligt uit mekaar voor een upgrade qua koeling en ander koelvloeistof. Komt ook glazen tubes in en andere fans. Foto's worden nog geplaatst hier.Foto van de eerste twee glas tubes!!
Hightower chef prutser 27 juni 2021 #102 Hallo peeps,hier de rest van de foto's. Was best eng om met de glass tubes te werken maar het is gelukt. Dat was het en tot ziens.
Hallo peeps,hier de rest van de foto's. Was best eng om met de glass tubes te werken maar het is gelukt. Dat was het en tot ziens.
MrGiorgio De Planner 27 juni 2021 #103 Ziet er erg dik en strak uit! ? Maar zie ik dat verkeerd of heb je rechts boven in plaatje #2 glas in een hoek gebogen?
Ziet er erg dik en strak uit! ? Maar zie ik dat verkeerd of heb je rechts boven in plaatje #2 glas in een hoek gebogen?
Hightower chef prutser 27 juni 2021 #104 MrGiorgio zei: Ziet er erg dik en strak uit! ? Maar zie ik dat verkeerd of heb je rechts boven in plaatje #2 glas in een hoek gebogen? Klik om te vergroten... Nee niet zelf gebogen. Die 90 graden glass tube kun je hier in de shop kopen.
MrGiorgio zei: Ziet er erg dik en strak uit! ? Maar zie ik dat verkeerd of heb je rechts boven in plaatje #2 glas in een hoek gebogen? Klik om te vergroten... Nee niet zelf gebogen. Die 90 graden glass tube kun je hier in de shop kopen.
Freddy Administrator Forumleiding 27 juni 2021 #105 Weer mooi werk!!! Mooie fans ook! haha Ga je de mobo en GPU kabels mss nog sleeven of kant-en-klare (verleng) kabels nemen?
Weer mooi werk!!! Mooie fans ook! haha Ga je de mobo en GPU kabels mss nog sleeven of kant-en-klare (verleng) kabels nemen?
Hightower chef prutser 27 juni 2021 #106 Freddy zei: Weer mooi werk!!! Mooie fans ook! haha Ga je de mobo en GPU kabels mss nog sleeven of kant-en-klare (verleng) kabels nemen? Klik om te vergroten... Geen idee nog wat ik ga doen met de kabels. Ik kijk wel.
Freddy zei: Weer mooi werk!!! Mooie fans ook! haha Ga je de mobo en GPU kabels mss nog sleeven of kant-en-klare (verleng) kabels nemen? Klik om te vergroten... Geen idee nog wat ik ga doen met de kabels. Ik kijk wel.
mixedup HighFlow Review Master 27 juni 2021 #107 ondanks die fans is het ene gave build geworden zo ja en die kabels tja ze zijn al zwart dat scheelt zeker al
ondanks die fans is het ene gave build geworden zo ja en die kabels tja ze zijn al zwart dat scheelt zeker al