PlayGamble
New member
Hoi HighFlowers
Ik start hierbij mijn eerste casemod project, dit ga ik doen met een Coolermaster Enforcer kast.
Wie ben ik??
- Ik ben Marcel ben 17 jaar oud als opleiding doe ik MBO ICT.
Waarom de naam BloodRed:
- Dit omdat ik de de kleur rood veel wordt gebruikt en vooral de echte bloed rode kleur.
De volgende hardware ga ik gebruiken
- Behuizing : Coolermaster Enforcer
- Moederbord : ASRock Fatal1ty Z77 Performance
- Processor : Intel I5 2500K
- Geheugen : 8GB Corsair Vengeance
- SSD : Crucial M4 128 GB
- HDD : Samsung Spinpoint F4 1TB
- Voeding : ModXStream Pro 700W
- Controller : Aerocool Touch 1000
De volgende waterkoeling ga ik gebruiken
- CPU Block : EK-Supreme HF
- Radiator : EK-CoolStream RAD XTX 240
- Pomp : EK-DCP 4.0 Pomp
- Reservoir : EK-Multioption RES X2 - 150 Basic
- Slang : TUBE Masterkleer 12,7/9,5 CLEAR
- Fittingen : Bitspower...
Dit wordt mijn setup er kunnen nog paar veranderingen in komen maar dan horen jullie dat vanzelf als je het volgt.
UPDATE #1
Ik ben als eerste begonnen met hele kast uitelkaar tehalen en alles optemeten.
Toen heb ik een schets van een plaat gemaakt die ik boven de voeding wil hebben zodat je kabels op die plek niet ziet en je nog hoop ruimte heb om wat kwijt tekunnen, toen heb ik snel me opa gebeld en gevraagd of hij het kon maken en ja hoor dat ging wel lukken zij die, en die middag kwam die nog langs met de plaat, naar wat gaten boren en wat bij slijpen/schuren enzovoort is die aardig naar mijn zin.
Dit was het weer voor vandaag.
Wat hoop ik volgende keer telaten zien. ik ga de plaat beplakken met carbon folie en ik heb bestelling bij highflow gedaan met alle fittingen en fans en nog wat stuff.
Als jullie tips hebben hoor ik dat graag.
:039:
Ik start hierbij mijn eerste casemod project, dit ga ik doen met een Coolermaster Enforcer kast.
Wie ben ik??
- Ik ben Marcel ben 17 jaar oud als opleiding doe ik MBO ICT.
Waarom de naam BloodRed:
- Dit omdat ik de de kleur rood veel wordt gebruikt en vooral de echte bloed rode kleur.
De volgende hardware ga ik gebruiken
- Behuizing : Coolermaster Enforcer
- Moederbord : ASRock Fatal1ty Z77 Performance
- Processor : Intel I5 2500K
- Geheugen : 8GB Corsair Vengeance
- SSD : Crucial M4 128 GB
- HDD : Samsung Spinpoint F4 1TB
- Voeding : ModXStream Pro 700W
- Controller : Aerocool Touch 1000
De volgende waterkoeling ga ik gebruiken
- CPU Block : EK-Supreme HF
- Radiator : EK-CoolStream RAD XTX 240
- Pomp : EK-DCP 4.0 Pomp
- Reservoir : EK-Multioption RES X2 - 150 Basic
- Slang : TUBE Masterkleer 12,7/9,5 CLEAR
- Fittingen : Bitspower...
Dit wordt mijn setup er kunnen nog paar veranderingen in komen maar dan horen jullie dat vanzelf als je het volgt.
UPDATE #1
Ik ben als eerste begonnen met hele kast uitelkaar tehalen en alles optemeten.
Toen heb ik een schets van een plaat gemaakt die ik boven de voeding wil hebben zodat je kabels op die plek niet ziet en je nog hoop ruimte heb om wat kwijt tekunnen, toen heb ik snel me opa gebeld en gevraagd of hij het kon maken en ja hoor dat ging wel lukken zij die, en die middag kwam die nog langs met de plaat, naar wat gaten boren en wat bij slijpen/schuren enzovoort is die aardig naar mijn zin.
Dit was het weer voor vandaag.
Wat hoop ik volgende keer telaten zien. ik ga de plaat beplakken met carbon folie en ik heb bestelling bij highflow gedaan met alle fittingen en fans en nog wat stuff.
Als jullie tips hebben hoor ik dat graag.
:039: