• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Black N white rebuild

Nils

Highflow Clan Member
Beste dames & heren. Ik ga mn kast coaten omdat de lak los laat. niet het meest krasbestendige..
nu heb ik besloten dat de binnenkant zwart gaat worden en de buitenkant wit om zo voor beetje contrast te zorgen.. heb allemaal nieuwe spulletjes liggen waarmee ik zou wachten tot ik de kast had gecoat.
waarschijnlijk laat ik dit in deze dagen doen en dan zo snel mogelijk weer beginnen met bouwen!

ik ga alles ff goed aanpakken omdat het er nu gewoon echt NIET uitziet, dikke kabel bende langzame raptor ff alles op een rijtje zetten voor mezelf dat mn pc weer fris is:p
mn rad vervangen door de TFC die ik heb liggen wat voor betere koelprestaties moet gaan zorgen, mn mobo helemaal waterkoelen, en mn gtx295 ook. maar eerst rma doen want dat ding heeft kuren op een of andere manier.

Binnenkant dus zwart, daar doe ik witte slangen bij , vloeistof weet ik nog niet.. dat zie ik wel
ook laat ik mn loop ff een dag schoon draaien ofzo dmv demi water en misschien wel ketchup om alles lekker schoon te krijgen:G:G je weet maar nooit!:p

ook ga ik andere geluidskaart kopen omdat ik mn stereo op de pc wil aangesloten hebben. en wil wel zorgen dat het geluid optimaal blijft!
(weet iemand goede? met afstandsbediening liefste)
oja, en andere voeding want deze maakt herrie en hij moet toch in andere...
voor de rest.. ehm?
niks?:D
greeetzzz
foto's volgen
 
foto's volgen nog, in deze dagen kan je ze verwachten. maar het zijn alleen dan foto's die laten zie wat ik juist ga veranderen, ik ga pas aan de gang als mn kast bij de coater is en denk dat vrijdag wel uitkomt dan kan ik het weekend voorbereiden en vanaf maandag rustig aan beetje bij beetje opbouwen.. moet nog wat dingen bestellen maar dat komt wel goed:D

school comes first :sad::101:
 
oke net even bezig met foto's geweest... zijn echt heeeel onscherp maarja:p
344zb02.jpg

uploaden gaat langzaam nu:O
volgen nog meer:p
ondertussen eem praatje?:D
ga ff die kabel management goed doen, gaten in moboding plate kijken of alles voor mn reservoir langs kan dat staat wel vet(H)
m7952.jpg

315l5qd.jpg

dr341c.jpg

m7952.jpg

1606kg0.jpg

edit
zie dat er een closeupje 2x in staat:p

Hier zie je dus dat het helemaal niet zo netjes is als het zou horen..
 
er is nog niks aan de kast gebeurt helaas.
had echt weinig tijd, dus zal het maandag langsrijden worden, dinsdag brengen van vrijdag misschien wel ophalen!:p

Update:
Ik heb het psu tooltje van sunbeam in de bestelling staan , en nu nog even afwachten over de Silverstone Zeus 1200W die 100% modulair is.
weet iemand nog een andere voeding die 100% modulair is en stil?

Gr Nils
 
Laatst bewerkt:
beetje laat ik weet et. maar ik had eerst een dragon tower, zelfde grote. Wat erg mooi is met die kasten is gewoon een old school windows maken in de vorm van iets. Ik had een oude viking erin uitgesneden compleet met zwaard en al. Het handvat aan de zijkant moet je voor uitkijken dus daar zat net de bolling van zn rug / zij. En ik moet zeggen juist omdat die dingen zo groot zijn komt dat heel mooi uit :D
 
Gister ben ik langs de coater geweest, het kan allemaal goed worden gestraald, dus ik breng de kast vrijdag denk ik langs.. heb ik weekend om mn loop te laten schoon draaien
edit
Nu net bestellingkje gedaan! misschien nog zaterdag binnen!:D
 
Laatst bewerkt:
Zo wat nieuwe pic's van de test setup nu, :p
r9mkio.jpg

25tyvkw.jpg

160a2ax.jpg

Voor het poetsen
2vrsjgz.jpg

Na het poetsen
28hk4yg.jpg


heb even de mobo blockjes opgepoetst, ze zagen er niet uit.. je ziet gewoon waar de koelpasta erin heeft gebeten.. geen diamond meer voor mij!
maandag gaat de kast naar de coater. dit weekend komt een maat van mij en laat ik dus ff mn pc zien enzoooooo:p en dan maandag coaten, en dit weekend wss al tijd om te sleeven met geluk als het pakje binnenkomt:p
 
Laatst bewerkt:
Korte vraag over volgende pic:

160a2ax.jpg


Komt de toevoer van je reservoir van rechts en de uitgang is naar boven?

Ik heb wat problemen met de lucht in mijn loop (die zit in de pomp-top ipv in het reservoir, alhoewel het reservoir hoger is gehangen dan de pomp) en dacht het met dergelijke opstelling wel te kunnen fixen (minder cycloon effect).
Bovendien "zie" ik dan ook mijn flow, wat nu niet het geval is...
 
Wat je naar rechts ziet is om te vullen gewoon even:p niks anders.. mn pomp zit onder res dus dat is ook prima, en bovenaan zie je de slang die van mn radiator komt..
ik heb in het res ook een stukje slang gedaan want anders valt het echt erin zoals een waterval:p en dat zorgt voor lucht wat ik dus klote vind:p
 
Nils, hoe staat het eigenlijk met die megaserver kast die je toen gekocht/gekregen had?

Ga je daar niks meer mee doen of ga je toch maar verder met de beste kast van Chieftech.
`
Gaat em niet worden die grote kast.. die kost al bijna 300 eurie om hem goed te krijgen.. nu kost het me 2kratten pils om mn kast goed te krijgen:p lijkt me beter!:p en als ik die kast gebruik mag ik wel 3x grotere kamer hebben:G:G
 
Zo Nils jij hebt ook een beste camera of niet dan :p

Ga je trouwens die een paar heatshrinks om die sleeving doen, want zo ziet het er wel een beetje raar uit :(
haha die camera is een sony cybershot nogwat:p
ik ga ja heatshrinks eromheen doen;) single wired sleeven zoals rest op het forum:p alleen raak gefrustreerd dat ik sommige niet los krijg:O nog tipjes ermee? ik heb het sleeve tooltje van sunbeam en sommige lukken gewoon niet dat is enigste:p

greetozz
 
update:
Heb vandaag even alle wc aangesloten om te kijken of het allemaal gladjes gaat wanneer de kast naar de coater zal gaan
2w6xteq.jpg

25rzebk.jpg

1zdnp1k.jpg

so4ftd.jpg

Het is allemaal een beetje stoffig maarja het is nu niet anders, het is snel erop zetten en binnenkort coater!:p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Freddy HW Labs Black Ice Nemesis WHITE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
AQuAKiNG 750D X99 Black/White/Silver theme Gallery & Build Logs 46
the_cyberspace Caselabs Black & White Workstation Gallery & Build Logs 41
R Swiftech TruFlex Tubing Black/White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
R NZXT Switch 810 Black 'n White WC build Gallery & Build Logs 5
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
C Enermax Fulmo black&white Gallery & Build Logs 7
ChillPascal Level 10 GT (Blue/Black/White Theme) Gallery & Build Logs 49
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Sw333t Rocker Rectangular Switch - Black with White LED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Joren White n' Black by Joren Gallery & Build Logs 18
Zwelgje bloody black and white Gallery & Build Logs 40
U NZXT 4x SATA Kabel 60cm, black HSG - sleeved white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Dark-NighT Black & white Cosmos Gallery & Build Logs 112
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
Freddy Feser Tube ID1/2" - OD3/4" UV WHITE en UV BLACK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
HighFlow Black Friday 2023 Extra Black Friday Deals! HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Black Friday deal 2022, start vandaag! HighFlow Computer Cooling Shop 6
Wasmachineman_NL EKWB EK-STC Classic 16/10 Black Gezocht 7
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Jason Op voorraad: EK-Classic InWin 303EK D-RGB – Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason RESTOCK! Black Ice radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Cape Cora HF 642 Konvekt - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC RayStorm EDGE ARGB CPU Waterblock INTEL & AMD - Silver or Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Watercool MO-RA3 External Radiators - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Arctic BioniX P120 A-RGB PWM fan - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, AM3/ AM4 and Intel 115x / 1200 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Noiseblocker NB-eLoop X B12-PS ARGB - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3090 D-RGB - Silver and Black Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan