Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Daarbij staat alles al online voor je aanvraag dus heb je al geen ene poot meer om op te staan
omdat het om die reden inmiddels wettelijk vrij te gebruiken is ?
Is alweer een tijdje geleden, omdat ik met 100 dingen te gelijk bezig ben, zo ook het bij elkaar zoeken van de juiste vormen en materialen voor deze en de volgende mod
In verband met het overlijden van de pc van een familielid, en ik toch een beetje kerstgevoelens heb, zal ik het mobo en cpu uit de mod halen en mijn familie verblijden met deze.
De "Black mirror" wordt dus even geparkeerd, maar uitstel is geen afstel
Ik ben alleen niet van plan om stil te gaan zitten, ja ja er is dus een nieuwe mod in de maak. Niet met overgebleven hardware, maar met nieuw en snelle onderdelen
gedeeltelijk van de "700bsession", mischien verklaren jullie me voor gek, maar wordt zo gedemonteerd dat het evt. makkelijk weer te herstellen is.
En vele nieuwe onderdelen, waaronder een mooie gesponsorde case, de Coolermaster HAF-X
Dank u, maar hij heeft een mooi leven gehad
-altijd op tijd aan het werk
-goed onderhouden geweest, met veel liefde
maar op een gegeven moment gaan ze hoesten en proesten, en dan is het snel over
helaas pindakaas
familielid nu weer blij met een quadje (voorlopig)