• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Black lagoon

kan zijn maar de groene vloei stof vind ik het beste de rest laat meuk achter in het systeem

uhum, gedemineraliseerd of gedestilleerd + zilver of pt-nuke is nog altijd het cleanste :)

nuja je doet het verder wel goed, je triebs zien er geweldig vurig uit !
Je loop vond ik ook wel mooi, maar met de ramcooling wordt het imho ietsje te druk, miss zijn 2 loops in jouw geval mooier, ook omdat je met een zeer restrictief cpublock zit ;)

nuja, we blijven volgen :)
 
Goede genade! Wat een build en wat een heerlijke overkill op werkelijk elk punt!

Keep it going!

En kenny, tuurlijk ziet het er rommelig uit, er zit zoveel in dat die beste jongen nog wel even bezig is met sorteren en dergelijke.

Je moet er ook even rekening meehouden dat build van deze omvang, ruim 30 uur+ nodig hebben aan opbouw tijd. Dat alles dan niet meteen op zijn perfecte plaats zit moge duidelijk zijn.
 
Kenny, ieder bouwt een computer op z'n eigen manier. Als DVZ deze kast geweldig vind, okee dan. En jij heb ieder recht daar opbouwende kritiek op te geven. Tips kunnen nooit kwaad. Maar dan moet je niet gaan uitvallen als hij je opbouwende kritiek niet accepteerd, want hij heeft een totaal ander beeld bij zijn computer dan dat jij dat hebt.

Ik weet dat ik geen mod ben en dus eigenlijk geen recht van spreken heb, maar houd a.u.b. op met dat gezeur, want uiteindelijk komt het er op neer dat het een kwestie van smaak is.

Kenny, als jij het niet eens bent met hoe DVZ zijn kast inricht, dan heb je botweg pech. Het is zijn kast, niet de jouwe.

DVZ, als Kenny advies/opbouwende kritiek geeft, wees dan wat opener daarvoor. Vraag wat hij dan vindt dat beter kan. Misschien vinden jullie wel een punt waarover jullie het allebei eens zijn.
 
T boeit me gewoon zeker wel!

Het gaat erom hij heeft veel mooie maar ook zeer dure! spullen
Doe er dan ook wat mee en laat zien dat het product het waard is.
Laat dan ook zien WAT je ermee kan en laat de producten eruit springen!

iedereen kan 4000 euro bv uitgeven aan de besten spullen, maar dit betrefd show waardig, dus het kan zeker beter!

zulke spullen kunnen veel beter naar buiten komen als het NET allemaal wat mooier aangesloten/bewerkt worden.

Als ik bv iemand van koolance was en iemand kocht? van ons zoveel dure onderdelen zouw het wel mooi zijn dat het dan ook zichtbaar was zeker als je er een hele mod omheen maak, ik heb zeker wel respect voor zijn spullen en voor hem zelf!

ik reageer nooit persoonlijk op een forum, als ik reageer is het computer minded!

Ik vind het ook raar dat er op HF nooit negatieve commentaar staat. do we all love asslicking?

Of denken jullie nouw die is jaloers zeg, nee ben niet jaloers ik VIND het gewoon jammer dat zulke dure spullen zo weg gefrommeld worden, waarom besparen op bv 45graden fittingen zodat hij een mooiere loop krijg? als je zoveel dure dingen koop.
 
kenny snap je punt wel maar ik richt het in hoe ik het wil want het is mijn geld mijn case mijn inrichting en koolance hoek fittingen koste 15e per 2 geld komt niet zo uit me reet zetten (helaas)

ik mag vel zijn aan reactie`s der op maar das af hankelijk hoe het over komt
al het niet normaal over komt pak ik het ook hard aan

tips kunnen altijd maar als bijvoorbeeld een droog kloot giet zeggen dat ik ie moet doen
dan heb ik krijg het skijt en trap ik alles aan de kant
 
Laatst bewerkt:
Ik snap het punt wel natuurlijk, ik merk nu ook op dat je alles zelf betaald? zeker wel pluspunten.

Het gaat gewoon om het punt dat ik het zonde vind dat je het dan als het ware tesnel gebouwd heb de dus de kwaliteit flink achteruit gaat. natuurlijk weet ik ook dat je nog niet klaar? bent, Voor de rest zijn het zeker wel mooie spullen.
 
het hangt der van af hoe je het overbreng al het normaal is reageer ik normaal ( beetje zeldzaam)

en meeste luitjes weten denk ik wel dat ik gewoon vel kan reageren
vraag volgende luiten voor bevesteging
dutch-boy masterblaste johnny ruben en chiller
 
Het heeft denk ik ook met smaak, visie, intepretatie en prioriteiten te maken ?

Om uit te leggen wat ik bedoel is het mischien handig even een uitstapje
richting motor fietsen te maken ... En wel naar het begrip "rat bike".

Voor de meesten is dat gewoon een ouwe fiets die er niet uit ziet.
Globaal zal het daar in de praktijk ook wel op neer komen, echter ....
Een hagel nieuwe racer waar van alles aangehangen wordt wat men
onderweg tegen komt, bij voorkeur incl. dooie rat, is in principe een
echte rat bike.

Als je nu de eerste zin uit deze post nog eens leest en dan het hele
verhaal naar bv. een pc vertaalt, dan wordt mijn punt wel duidelijk
hoop ik ?

(de edit is omdat de laatste zin niet liep, is dus iets aangepast)
 
Laatst bewerkt:
Het heeft denk ik ook met smaak, visie, intepretatie en prioriteiten te maken ?

Om uit te leggen wat ik bedoel is het mischien handig even een uitstapje
richting motor fietsen te maken ... En wel naar het begrip "rat bike".

Voor de meesten is dat gewoon een ouwe fiets die er niet uit ziet.
Globaal zal het daar in de praktijk ook wel op neer komen, echter ....
Een hagel nieuwe racer waar van alles aangehangen wordt wat men
onderweg tegen komt, bij voorkeur incl. dooie rat, is in principe een
echte rat bike.

Als je nu de eerste zin uit deze post nog eens leest en dan het hele
verhaal naar bv. een pc te vertalen, dan wordt mijn punt wel duidelijk
hoop ik ?

Tis en blijft een computer forum..

maar i get it dat heb ik ook bij een golf 1 ratlook ;)
 
De "rat look" wordt inmiddels te pas en te onpas gebruikt.
En een dooie rat aan je pc gaat op den duur wel stinken ook denk ik :003:

Niet dat deze build een rat look heeft, maar iedereen bouwt op z'n
eigen manier en stelt z'n eigen eisen toch ?
 
updatetje

heb je 5 jaar oude dvd brander eindelijk vervangen door een blueray dvd rw compo
16gampi.jpg

2rxy161.jpg

heb heb me slangen aan gepast
21j9nyw.jpg

dgksuh.jpg

bioygl.jpg

k42ew.jpg

2gsqzhd.jpg
 
slangroute is netter, alleen had ik de boogjes bij de mosfets behouden ;)
miss kan ze nog iets netter door de slang die van cpu naar beneden gaat om te wisselen met die die van ram naar beneden gaat ;)

en idd die bluray staat goed !
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
dark viper zwolle Dvz - black lagoon sniper Gallery & Build Logs 8
dark viper zwolle [CANCELLED] black lagoon mini lan pctje Verkocht 9
dark viper zwolle Dvz- black lagoon mini Gallery & Build Logs 32
HighFlow Black Friday 2023 Extra Black Friday Deals! HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Black Friday deal 2022, start vandaag! HighFlow Computer Cooling Shop 6
Wasmachineman_NL EKWB EK-STC Classic 16/10 Black Gezocht 7
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Jason Op voorraad: EK-Classic InWin 303EK D-RGB – Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason RESTOCK! Black Ice radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Cape Cora HF 642 Konvekt - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC RayStorm EDGE ARGB CPU Waterblock INTEL & AMD - Silver or Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Watercool MO-RA3 External Radiators - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Arctic BioniX P120 A-RGB PWM fan - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, AM3/ AM4 and Intel 115x / 1200 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Noiseblocker NB-eLoop X B12-PS ARGB - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3090 D-RGB - Silver and Black Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader noiseblocker NB-ELOOP X B12-PS ARGB BLACK EDITION - 120MM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 - Black & Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
ShockRaver [Te Koop] BarrowCH Boxfish series Acrylic Square Digital RGB Tank Reservoir 150mm - Black Verkocht 1
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3080 D-RGB The Special Edition - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason DarkSide 5v 3-pin D-RGB 2-Way or 3-way splitter cables - Jet Black Sleeved HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
biopunk Koolance Swiveling Elbow G1/4 Black fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
E Black Friday 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 5
Jason EK-Classic Kits D-RGB - Black Nickel Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 - Black/Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lamptron CS635 - Lighted Fan Controller (ARGB+PCI) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Raijintek Morpheus 8057 Black Heatpipe VGA Cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
pilotter MDPC-X Heatshrink 4:1 MEDIUM - black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan