Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nou ik vind anime vetm vooral de actie enz
maar ik heb de taal op japans met engelse subs gezet
kan het ook gewoon op engels zetten maar dat vind ik er niet echt bij passen (anime moet japans gesproken blijven vind ik )
gister avond nog eve bezig geweest gelukig nog led`s gevonden voor de 3de fan
alles af gemaakt nu nog kleine af werkingen doen
heb de tfc rad achter op me kast geplakt want van wegen voor formaat te groot met de tfc fan`s
iedereen verstaat iets anders onder mod toch? de bb guns, en misschien nog de airbrush op de zijkant is voor mij toch echt wel een mod!
ik vind het zeker vet er uit zien nicky
@colo thnx
@ nils thx
@kenny jou oog intresserd me neit dis mijn oog
ik moet der steets tegen aan kijken en heb der helemaal geen problemen mee
vind het prima in order
en ik vind dat het redelijk orde is in me systeem
@colo thnx
@ nils thx
@kenny jou oog intresserd me neit dis mijn oog
ik moet der steets tegen aan kijken en heb der helemaal geen problemen mee
vind het prima in order
en ik vind dat het redelijk orde is in me systeem
Ziet er erg nice uit DVZ die triebwerks zijn ook mooi, al vind ik op de foto's het rode licht wat overheersend als er zonder flits is gefotografeerd, maar dat kan ook aan de foto liggen.
het grootste minpunt vind ik zelf aan je mod dat je zoveel verschillende kleuren gebruikt, ik zie boven in rood, achterop wit, groen als koelvloeistof en blauw onderin, maar dit is mijn persoonlijke voorkeur, ik houd meer gewoon van wat basic met 2 of 3 kleuren en dan niet met al te veel contrast