Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad is het verschil goed zichtbaar, de bitspower valt duidelijk "uit" en dat is nou niet echt wat ik zoek.. dus waar heb jij die geluidsmodule gehaalt als ik vragen mag?
die zijn lastig te krijgen zeg ik eerlijk maar mestal kom ik ze tegen op zwarte markten zo als beverwijk dan staan ze bij auto audio
maar voor je die kan gebruiken moet je hem eerst aan passen kwa kabels
meschien vind je wel onder google sound actif car assoswatis iets in die geest
updatetje
heb me onderdelen van middag binnen gekregen en meteen aan de slag gegaan XD
nieuwe cpu blok mb blok en de ek rad voor tijdelijk tot dat de nieuwe tfc op de markt komt
maar ja ik laat de rest het woord over aan de foto`s en video`s
koolance is ook wel mooi maar dat metaal is zooi verkleurd als de pleurens moet je steets poetsen drom heb ik de wc blokken van me rex2 toen gepoeder coat
nou me cpu-350 was deels verstopt om dat ik geen grip op het blok heb om hem open te maken tja dan maar een beter blok
me flow is van 1.2lpm naar 2.4 lpm gegaan nu duzz is wel een verbetering
heb me bay al een tijdtje binnen maar paste eerst nie waardoor ik hem deels moest af zagen om te kunnen passen
mar zit der nu eindelijk in
nu nog kijken hoe en wat verder zat wel te denken om hem zwart over te spuiten om het meer bij de kast te passen
of zo houden
update heb vandaag me nieuwe speeltjes binnen
waar onder de ek waterblok voor de 5970
aqaubay res 2 fittingen van koolance en sensor en nzxt interne hub (waar ik nix aan heb)
voor de rest het woord aan de foto`s
helaas heb ik aan de interne hub nix aan gezien de tms niet wil werken via een hub en waar door ik niet de front usb kan gebruiken
door een slecht ontwerp van de rex3 om maar 1 interne aan sluiting der op te zetten