Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vernikkelen van de buizen lijkt me het mooist in combinatie met alle nikkel+plexi blokken.
of laten vernikkelen en daarna sleeven, zolang je dan maar zorgt dat je door de sleeve heen kan kijken..
Het polijsten komt idd vaker voor. En moet zeggen dat ik het gesleeved er toch net even wat strakker uit vindt zien. Past ook beter bij de kleur van de case.
De sleeve ziet er goed uit. Heb je overwogen om het zonder heatshrink te doen, dus met de sleeve direct in de fittingen?
Ik zou in ieder geval proberen iets minder heatshrink te gebruiken, want het lijkt nu redelijk veel wat erop zit.
De sleeve ziet er goed uit. Heb je overwogen om het zonder heatshrink te doen, dus met de sleeve direct in de fittingen?
Ik zou in ieder geval proberen iets minder heatshrink te gebruiken, want het lijkt nu redelijk veel wat erop zit.
bedankt. ik zal proberen om minder sleeve te gebruiken kijken of het gaat lukken. direct in de fittingen gaat niet omdat ik geen schroef fittingen gebruik.
het moeilijkste van deze build was om de 2e rad aan te sluiten wat heb ik zitten klo*** met de fittingen om het passend te krijgen maar het is me gelukt .
zoals jullie kunnen zien is het een hele klus om hier nog twee leidingen te leggen voor de 2e rad
ben klaar met het sleeven van de leidingen zal dadelijk beginnen met lektest . nog de psu kabels sleeven en dan ben ik eindelijk klaar.
heb een nieuwe camera gehaald dus er zullen high res foto's komen.
alle kabels zijn ook gesleeved 2 volle dagen lek test gedaan geen enkel lekkage
en ja hoor hij boot niet krijg direct FF code omdat het een oude MB is dacht ik dat de bios geflashed moet worden dus ik pre flashed chip gekocht met de nieuwste bios maar nog steeds geen boot
vervolgens ben ik op dit site gekomen van kingpin die hard overklokkers kennen hem cker en ja hoor wie zie ik daar shammy.
heb alles weer eruit gehaald om vervolgens hard mod te verrichten op mijn mobo.
vervolgens ben ik gaan solderen
voordat ik alle in elkaar ging zetten heb ik maar voor de zekerheid eerst getest zonder water koeling nb/sb gekoeld dmv chipsetkoelers oude ati kaart gepakt