Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Lol, tjat deze kaarten zijn gemaakt om afgebeuld te worden.Gelukkig kan mijn setje op 1Ghz draaien maar dat is gewoon overkill.....mijn setup brengt elke spel op ze knieen in 2560x1440 Ja ook Metro 2033/Crysis 2 en The whitcher 2 (behalve wanneer uber sampling aan gaat dan schiet het naar 14fps!!!) gewoon een geNEUSte programmering want het slaat gewoon nergens op *op jou edit*Nee ik heb de Lightning (niet de extreme) in SLI.Die extreme was meer een gimmick, zelfs bij guru3d kon je zien dat het exacte dezelfde hardware was als de " standaard " lightning.Het zijn allebei goeie kaarten hoor maar ik zag vandaag op HWI dat de 690 (en dan niet eens 2x 680...schijnt beter te schalen???) de magische 20.000 punten grens van 3D mark heeft gebroken...misschien toch me project plannen weer wijzigen hahaha
Lol, tjat deze kaarten zijn gemaakt om afgebeuld te worden.
Gelukkig kan mijn setje op 1Ghz draaien maar dat is gewoon overkill.....mijn setup brengt elke spel op ze knieen in 2560x1440
Ja ook Metro 2033/Crysis 2 en The whitcher 2 (behalve wanneer uber sampling aan gaat dan schiet het naar 14fps!!!) gewoon een geNEUSte programmering want het slaat gewoon nergens op
*op jou edit*
Nee ik heb de Lightning (niet de extreme) in SLI.
Die extreme was meer een gimmick, zelfs bij guru3d kon je zien dat het exacte dezelfde hardware was als de " standaard " lightning.
Het zijn allebei goeie kaarten hoor maar ik zag vandaag op HWI dat de 690 (en dan niet eens 2x 680...schijnt beter te schalen???) de magische 20.000 punten grens van 3D mark heeft gebroken...
misschien toch me project plannen weer wijzigen hahaha