Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Als ik het kon betalen ik ook, maar het leven bestaat uit keuzes :sad:Ik zag alweer een mooi nieuw Mobo-tje voorbij komen, maar toen kwam toch weer de keuze voorbij. Maak ik eerst mijn PC eens een keer af of ga ik eens wat hardware vernieuwen?Eerst maar eens mijn verlanglijstje afwerken om de de kast af te krijgen, daarna me maar eens gaan verdiepen welke HW er als eerste aan de beurt moet komen om vervangen te worden. Moet eigenlijk bijna allemaal, maar dat kost een behoorlijk pak met geld. De enige die er blij mee zijn zijn o.a de kids en ..... Die krijgen dan weer papa's afgedankte HW en das ook niet verkeerd vergeleken met wat ze nu hebben.
Als ik het kon betalen ik ook, maar het leven bestaat uit keuzes :sad:
Ik zag alweer een mooi nieuw Mobo-tje voorbij komen, maar toen kwam toch weer de keuze voorbij. Maak ik eerst mijn PC eens een keer af of ga ik eens wat hardware vernieuwen?
Eerst maar eens mijn verlanglijstje afwerken om de de kast af te krijgen, daarna me maar eens gaan verdiepen welke HW er als eerste aan de beurt moet komen om vervangen te worden. Moet eigenlijk bijna allemaal, maar dat kost een behoorlijk pak met geld. De enige die er blij mee zijn zijn o.a de kids en ..... Die krijgen dan weer papa's afgedankte HW en das ook niet verkeerd vergeleken met wat ze nu hebben.