Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Oohh dan hoef ik me nergens zorgen over te maken Ik las het ja ook net dat jullie officiele distributeur geworden zijn van Bitspower, nog gefeliciteerd daarmee ben je meteen de enigste in NL Je kunt hem ook nog combineren met de EK top als je dat wilt Weet niet hoe dat eruit gaat zien maar je zult de voet van het geheel niet kunnen gebruiken. Dat vind ik toch een misser van EK dat ze er geen montage gaten in hebben gemaakt voor de standaard voet of bijvoorbeeld de UN Design bracket.
Oohh dan hoef ik me nergens zorgen over te maken
Ik las het ja ook net dat jullie officiele distributeur geworden zijn van Bitspower, nog gefeliciteerd daarmee ben je meteen de enigste in NL
Je kunt hem ook nog combineren met de EK top als je dat wilt Weet niet hoe dat eruit gaat zien maar je zult de voet van het geheel niet kunnen gebruiken. Dat vind ik toch een misser van EK dat ze er geen montage gaten in hebben gemaakt voor de standaard voet of bijvoorbeeld de UN Design bracket.