Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja we hebben we jouw DDC TOP en DDC Silencer nu ook binnen.
Nu nog wachten op die fankabel arggghh.
We hebben 5 stuks van de reservoirs binnen gekregen (hadden er 20 besteld).
Waarschijnlijk hadden ze dus niet voldoende op voorraad, dat verklaart denk ik ook waarom jij het nog niet van hen hebt gekregen.
Deze is dunner dan de meeste spacers. Hoe dun staat er helaas niet bij.
Bp fittingen [edit]de push-over[/edit] fittingen passen nl niet op MIPS blokjes. Misschien dat deze spacer dun genoeg is om dat wel voor elkaar te krijgen.
Ik heb hier al verschillende spacers gebruikt, maar die zijn net te dik of veel te dik. Deze van AT zijn bv net aan te dik ('k heb hier de metalen versie van). Er is in die spacer nog wel ruimte om eventueel de geul voor het rubberen ringetje uit te diepen. Ik hoop dan ook dat dit bij die Bp fittingen het geval is, want dan zijn icm met die mini spacer alle [edit]Bp push-over[/edit] Bp madness compatible met alle MIPS Wahnsinn. :054:
Stubby fitting links past wel, maar de meeste andere Bp fittingen passen net niet. Er is nog wel ruimte in de schroefdraad van het blokje, maar de Bp schroefdraad wil dat stukje niet meer verder.
Ik heb net even een schroefkoppeling geprobeerd en nog wat rotary fittingen; die passen.
Het is alleen die push-over fitting die dit probleem heeft. Dus niet alle Bp fittingen. 'k Ging er van uit dat alle Bp fittingen een zelfde schroefdraad hebben.
Er gaat weer binnenkort een order gedaan worden bij Bitspower.
Als iemand nog een product van Bitspower wilt in de shop die nog niet erin staat, graag even hier posten, dan bestellen we die mee