Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De tweede levering van Bitspower (rotary fittings, blokken en D5 mod kit) is nog steeds niet verzonden.
Dat komt omdat er in Taiwan een zware storm was geweest, waardoor men daar niet kon werken.
Deze week pakken ze het werk weer op.
Ze konden nog niet vertellen wanneer ze het werk weer hadden ingehaald en dus onze order verstuurd kan worden -_-
Ik koop een kast (Lian Li PC A7110) waarvan ik dacht gelijk daarna een zijpaneel (W-75BT) te kunnen kopen. Niet dus. Paneel is voorlopig niet leverbaar.
Een bestelling geplaatst Voor de Bitspower D5 mod kit. Ook voorlopig niet leverbaar.
En last but not least heb ik bij een andere webshop een bestelling geplaatst van wat kleine dingetjes op 5 september J.L. en de spullen zijn ook daar nog steeds niet leverbaar.
Ik neem Highflow en de andere shop niks kwalijk want zoiets is overmacht, maar op deze manier komt mijn kast nooit af en daar baal ik wel een beetje van.
Yep, heeeel veel lian li accesoires zijn in NL gewoon bijna niet te krijgen. Denk aan die PCI coolers, die in bijna elke lian li kast kunnen. Nergens te krijgen.
Maja, geen sidepanel is beter minder beesten in je loop
Als ik het kon betalen ik ook, maar het leven bestaat uit keuzes :sad:
Ik zag alweer een mooi nieuw Mobo-tje voorbij komen, maar toen kwam toch weer de keuze voorbij. Maak ik eerst mijn PC eens een keer af of ga ik eens wat hardware vernieuwen?
Eerst maar eens mijn verlanglijstje afwerken om de de kast af te krijgen, daarna me maar eens gaan verdiepen welke HW er als eerste aan de beurt moet komen om vervangen te worden. Moet eigenlijk bijna allemaal, maar dat kost een behoorlijk pak met geld. De enige die er blij mee zijn zijn o.a de kids en ..... Die krijgen dan weer papa's afgedankte HW en das ook niet verkeerd vergeleken met wat ze nu hebben.
Haha je kinderen worden straks nog in die hobby van je meegetrokken
Ik vind allebij wel leuk, maar idd het moet wel te betalen zijn. Ben nu nog bezig met het uiterlijk van mijn nieuwe kast, maar ik denk pas ga updaten als Core i7 er pas goed is ingekomen. Dan zijn er natuurlijk altijd wel prijsverlagingen en mensen die hardware lekker goedkoop 2de hands aanbieden