Slader prof klikker 11 november 2014 #1 freddy, nog 1 andere vraag. Ik zie in de shop in het zwart de 90 graden fitting met high flow fitting staan, alleen in het wit zie ik deze niet terug, ook niet bij bitspower zelf. Bestaan deze helemaal niet in het wit ? (de fitting die ik bedoel alleen in het zwart)
freddy, nog 1 andere vraag. Ik zie in de shop in het zwart de 90 graden fitting met high flow fitting staan, alleen in het wit zie ik deze niet terug, ook niet bij bitspower zelf. Bestaan deze helemaal niet in het wit ? (de fitting die ik bedoel alleen in het zwart)
Freddy Administrator Forumleiding 11 november 2014 #2 Die zijn inderdaad standaard nog niet in het assortiment. We kunnen het wel aanvragen, maar levertijd zal wel onbekend zijn voorlopig. Om zeker en sneller aan de slag te kunnen, zou je deze combinatie kunnen doen: Bitspower G1/4 White 1/2 Fitting Real Hi-Flow BP-DWWP-C01 Bitspower G1/4 White Rotary 90 Degree IG1/4 Adapter BP-DW90R
Die zijn inderdaad standaard nog niet in het assortiment. We kunnen het wel aanvragen, maar levertijd zal wel onbekend zijn voorlopig. Om zeker en sneller aan de slag te kunnen, zou je deze combinatie kunnen doen: Bitspower G1/4 White 1/2 Fitting Real Hi-Flow BP-DWWP-C01 Bitspower G1/4 White Rotary 90 Degree IG1/4 Adapter BP-DW90R
Slader prof klikker 11 november 2014 #3 Dat is inderdaad de optie die ik al aanhield aan de zijkant en denk ik ook de oplossing waar ik voor zal gaan. Thnx
Dat is inderdaad de optie die ik al aanhield aan de zijkant en denk ik ook de oplossing waar ik voor zal gaan. Thnx