• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bitspower fillport

Je kunt je mening toch kwijt en wij proberen vervolgens te achterhalen wat het probleem is om je te helpen. Het kan toch zijn dat je een productiefout in handen hebt? Kun je misschien nog wel gratis om wisselen bij Freddy :)
 
Ik val een geliefd product aan en vervolgens wordt ik voor
onnozel uitgemaakt, al is dat dan niet letterlijk.

Heren, Bedankt !!

En nu ben ik bijna echt weg , alleen Freddy nog even op deze post wijzen via PM.
 
misschien kan je beter wachten tot maandag met je PM om je account te laten verwijderen totdat je een beetje bedaard ben van je gevoelens dat je aangevallen word , want je zou de eerste zijn die zo weg gaat

persoonlijk vind ik t erg kinderachtig hoe je reageert maarja dat t bij jou in t verkeerde keelgat schiet kunnen "wij" niets aan veranderen dan zal je toch echt bij jezelf moeten gaan kijken

veel succes ;)
 
PM is al lang een feit.
Daarbij heb ik buiten HF om ook al dusdanig veel meegemaakt dat
ik aan een half woord genoeg heb, het is mij inmiddels wel duidelijk.

Met veel tactiek om de hete brei heen draaien kan ik namelijk ook
niet zo heel volwassen vinden, al is dat meer en meer gebruikelijk
tegenwoordig (niet alleen op fora trouwens).
Met die kudde wens ik niet mee te lopen, al geef ik (nogmaals) toe
dat mijn toon mischien 1 te hoog was in de eerste post.
Mijn mening is echter (ook weer nogmaals) niet veranderd t.a.v.
de filport.
 
LOL OMFG!


knip


Verder maken wij je echt niet uit voor onnozel ofzo, en zrb en anderen hebben ook al gezegd dat er niks mis is om iets negatiefs over bitspower te zeggen.

Maar als jij dit allemaal ZO erg vindt, ga je dan naar tweakers of hwi? Daar zou ik zelfs gaan janken:'(

ZRB zei alleen dat je een beetje negatief overkomt, dat is toch geen reden om meteen weg te gaan? Dit is juist het tegenovergestelde van wat hier op het forum gebeurt. Altijd gezellig hier :D ( tenzij je ervan houd om altijd negatief te zijn.. maar dat lijkt me niet :p )

Kommop maak er even wat gezelligs van :icon_pidu::003:
Lekker liedje + biertje hoppa! :079:

Ik hoef toch niet te gaan stellen, dat jij hier weggaat alleen om een fillport?! Dat mag echt niet zo zijn hoor :D

edit: Ik heb ook 2 bitspower fillporten, die echt prima aansluiten! Wss heb je dus idd een productiefout. Maak aub even een foto, en los het probleem op.

Anders ben je ontevreden over het forum, en de fillport. Het zou mooi zijn als we daar al 1 van kunnen wegnemen. Liefst 2 :D
 
Laatst bewerkt:
Tsja Calimero, wat verwacht je nou eigenlijk? Je zit gewoon te ranten. Er is totaal niks mis met kritiek of zelfs negativiteit (al dan niet terecht) over het 'HF-kindje'. BitsPower. Eerlijk gezegd vind ik het hele assortiment van ze maar zwaar overpricete onzin, met een beetje creativiteit kan je dezelfde (of zelfs mooiere, want subtielere) resultaten boeken.

Waar ik persoonlijk niet tegen kan is dat mijn supersnelle en behulpzaam bedoelde post wordt opgevat als een belediging, en dat je met geen geweld op andere gedachten te brengen bent. Alle verdere uitleg over hoe en waarom mensen het met je oneens zijn (vrij normaal in een discussie) vat je op als een poging om jou je recht op een mening te ontzeggen. Als je niet geholpen wilt worden, en je bent ook niet bereid een discussie te voeren over het onderwerp, waarom heb je dan dit gekke topic gestart?

Ik kan je van ganser harte de reaguurderspanels van GeenStijl aanraden. Of ga brieven schrijven naar de metro. Of beter nog, schrijf columns voor de telegraaf. Of nog beter, ga in de kamer zitten voor de PVV. Maar als je hier bent, zet dan alsjeblieft een wat positievere pet op. We zijn hier allemaal bij elkaar op t forum om onmogelijke dingen voor elkaar te krijgen. Water over een computer heen gieten zodat hij BETER gaat werken? Zagen in onvervangbare special editions van computerkasten om ze mooier te maken? 1200W door een PC heen jagen (en vervolgens weer afvoeren) alleen om te kijken of het kán? Yessir!
 
je klinkt of je er 48 uur nonstop mee bezig bent geweest :)

Meeste modders vinden wel een oplossing zodat het zelfs nog mooier was dan hoe het eigenlijk zou moeten ;)

Trouwens als je geen kritiek had willen hebben (lees niet tegen kunt) had je gewoon Freddy een PM moeten sturen, en niet een topic aanmaken
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gehele topic doorgelezen, en ik snap niet wat nou het probleem is.

Hij post een redelijk negatief bericht.
Mensen zijn aardig en proberen hem te helpen op en vrolijke en luchtige manier, zoals het hier meestal gaat.
Hij word boos.

Ik heb het topic nogmaals gelezen, en het begon eigenlijk pas hiermee zoals ik dat zie:

"Ik zou nog een heel verhaal typen maar ga vooral m'n grote mond maar weer
dicht houden ...."

Misschien dat de zwerver onder niet een sarcastische opmerking had moeten maken (er staat een smiley achter dus ik ga daar van uit). zelfs met een smiley komt dat bij de meeste mensen namelijk niet goed over.

Zo te zien heeft hij een slechte bui en valt anderen daar mee lastig. Iedereen kan problemen hebben met producten, hoe goed het merk ook is. Mijn ouders hebben ooit een Volvo als lease auto gehad. Dat ding was echt een ramp! Nog nooit een auto gezien met zo veel problemen. Zelfs de vorige auto (Renault Megane, 2005) ging minder vaak kapot! Dat neemt niet weg dat Volvo wel een goed merk is.
 
Weer even ontopic. :icon_karu:


Hier één van mijn fillporten:











Zit dus potdicht tussen die o-ring en het metaal. ook zonder 0-ring is de ruimte niet erg groot; ik schat net ietsje meer dan een mm.


Ik heb er (geloof ik)een stuk of vijf. Die van mij zijn wel al wat ouder. Er staat zelfs nog geen Bp logo op. Daarom heb ik een nieuwe fillport besteld. Die kan ik altijd nog wel ergens gebruiken. :p
as Dinsdag komt deze binnen. Daar dan ook wat pics van zoals die van hierboven. Ben benieuwd naar de o-ring en de grote van het gedeelte zonder schroefdraad van die fillport die besteld is. :p

Die puntjes van die op de pics vind in nl niet zo mooi als de andere Bp fittingen die ik hier heb. Vraag me dan ook af of het wel authentieke Bp's zijn. (een aantal heb ik ooit bij at gekocht en een paar bij HighFlow)

Alhoewel ik zonder logo dan weer wel mooier vind; ben niet zo van de logo's. :) Maar nu dwaal ik weer af. :075:
 
Laatst bewerkt:
Op het logo na geen verschil met mijn oudere fillports:





Betekend dat die van mij nog van de logoloze Bp tijd zijn. Maar vooral dat de fillport een 1mm dikke behuizing makkelijk vast moet kunnen klemmen.

Misschien heeft Calimero er eentje waar dat gedeelte zonder schroefdraad ietsje groter is.
sorry.gif
 
Ik heb ook zo'n fillpoort, in mijn lian li v2100B, in het tussenschot geplaatst ( het dunste laagje alu in mijn kast) en ik ben echt verliefd op dit bijzondere stukje kunst van bp. Past perfect en doet zijn werk naar behoren, en ziet er erg goed uit!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
sir serial [GEVONDEN] Bitspower 2xg1-4 Fillport Matt Black Gevonden 1
sir serial [GEVONDEN] Bitspower Fillport Matt Black BP Gevonden 1
Harjo [GEVONDEN] Bitspower Fillport Matt black Gevonden 1
Alex Dikte Bitspower 2xG1/4" Fillport Matt Black BP-MBWP-C04 Waterkoeling 10
thiesggb [IN-ACTIVE] Bitspower 2xG1/4" Fillport Gevonden 1
Flythe Bitspower fillport HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
M Bitspower VGA Multi-Link Bridge For 2 Slots Application (POM) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Bitspower waterblock nvidia rtx3090fe Waterkoeling 4
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower BIG SALE% ?️ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower CPU Block Summit EF-X Golden - BP-WBCPUEFX-GD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Water Tank Hexagon 34 With RGB - BP-WTH34AC-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Bitspower offset fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Bitspower Touchaqua NOTOS O 120 PWM Fan Digital RGB (5PCS) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
biopunk Suggestion: Bitspower air-exhaust (automatic) and water-exhaust fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Bokeh Bitspower reserve rubbers voor EMLA16 fittingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Jason Complete Waterkoeling Kits (XSPC, Alphacool, EK Waterblocks, Bitspower en Thermaltake) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Classic VGA Water Block for GeForce RTX 3080 & 3090 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Bitspower G1/4" True Brass Advanced Multi-Link For OD 16MM (4PCS) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Touchaqua Fan and Digital RGB RF Remote Controller Hub HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Touchaqua Notos Xtal 120 Fan Digital RGB (3PCS) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
G FS: Bitspower, EKWB, Koolance en Barrow Fittingen en koppelingen Verkocht 1
HighFlow Bitspower Advanced Multi-Link Hard Tube fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader Bitspower flow meter Waterkoeling 4
P Bitspower Elbow Pieces HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
P Bitspower T-Block White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Bitspower Premium Summit M CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Bitspower Premium Stop Fitting, Deluxe White BP-DWPRE-06 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Bitspower 16mm hard tube fittings Waterkoeling 2
DuctTape [TKA] Bitspower D5 Mod Kit Matt black 3x Verkocht 0
Hightower levertijd bitspower monoblock BP-MBASMXIE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Hightower Bitspower nvidia titan x pascal rgb ledstrip Waterkoeling 15
D installeren van Bitspower RTX2080ti msi gaming trio x problemen Handleidingen en Installatie Tips 1
the_cyberspace Bitspower DDC TOP Reservoir Adaptor Digital RGB (Acrylic) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S Buigen van Bitspower None Chamfer Brass Link Tubing OD14MM Shining Silver Waterkoeling 2
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
Alan8K Advies HARDTUBE Bitspower Enhance 16mm Waterkoeling 2
FactoryDefaults [TKA Diversen] Bitspower fittingen | waterblocks| res | en meer! Verkocht 4
D Bitspower MonoBlock ASRX299EI RGB-Nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M Bitspower monoblock voor Asrock X299's. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D Bitspower DIMM4 Block V2 met Dominator® Platinum Series Waterkoeling 2
Freddy Bitspower Water Cooling Kit Merge Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower bitspower ddc top adaptor clear HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Hightower Bitspower ddc pomp mod Waterkoeling 1
R afmetingen bitspower d5 mod kit Waterkoeling 2
R Bitspower D5 mod met EK-XRES 100 Revo D5? Waterkoeling 0
L Bitspower D5 MOD TOP (Clear "S" Model) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
TinusB Bitspower Matt Black Q-Block BP-MBQMB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan