Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben opzoek naar BitFenix 4-Pin Molex Splitter / Verlengkabel naar 3x Molex 55cm Sleeved Black/Black (als die bestaat)
maar ik vindt alleen Blue/Black en White/White
het maakt eigenlijk niet uit of het van Bitfenix is, als het maar 4-pin molex naar meerdere 4-pin molex is en geheel zwart (gesleeved). Maar ik kan niks vinden in de shop.
Wat is nou het voordeel van deze ten opzichte van de andere zwarte kabels die al in de shop staan?
Heb er in het verleden al meerdere van gehad en er is niks mis mee.
Weet niet echt waar ik dit moet plaatsen. Dus hoop dat het hier mag gaat immers over producten.
Graag zou ik mijn kabels wat netter willen hebben in mijn kast. Nu zullen veel mensen zeggen, sleeven. Maar weet niet of ik dat wel kan. Een makkelijkere oplossing is gewoon kabels kopen die al gesleeved zijn.
om de kabels van mijn voeding achter langs te laten lopen. En dan netjes uitziend op mijn moederbord kan aansluiten.
Nu komt mijn vraag. Hoe zit dat met stroom verlies? Is dit heel erg of is er totaal geen verlies? Misschien een hele domme vraag. Maar je zet toch een verlengstukje er tussen.
Op deze grafiek kan je de weerstand uitgezet tegen de lengte zien van een 0,75mm koperen draad. De soort die 99% van de PC-kabels beslaat.
Als je uitgaat van een normale lengte van 60 cm en dan een verlengde waarde van 60+25 cm zie je dat het verschil ongeveer uitkomt op 0.01 Ω. Niet al te veel dus.