Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou wel een idee zijn... maar dan wel als aparte groep, net als bij behuizingen dat elk merk een eigen mapje heeft... zo ook met alle BitFenix kabels... daar ben ik wel voor
Dat idee van Garrett kan ik ook wel beamen. Maar misschien is dan een subgroep per type kabel wel praktischer. Dus 24pin, pci-e, sata/molex, fan/overig. Dat zoekt een heel stuk makkelijker denk ik .
Freddy, voor mijn aankoop hierbij het lijstje met alle kabels die ik daarvoor nodig ga hebben:
1x 24pin ATX wit/wit
2x 6pin PCI-e wit/wit
2x 6pin PCI-e blauw-zwart
1x 8pin MOBO wit-wit
Het enige wat hiervoor nog toegevoegd moet worden is de mobokabel en de wit/wit pci-e kabels. Die gebroken witte kabels passen niet echt bij het spierwitte van m'n kast...
Mijn excuses voor de shitload vragen maar misschien is het handig om de hele set bitfenix kabels op te nemen (zoals L3p ook voorstelt) . En dan te sorteren op type kabel zoals ik voorstelde .
Mijn excuses voor de shitload vragen maar misschien is het handig om de hele set bitfenix kabels op te nemen (zoals L3p ook voorstelt) . En dan te sorteren op type kabel zoals ik voorstelde .
Precies ook mijn vraagje :051:
Lijkt mij ook een heel goed idee, heb er zelf ook vraag na, namelijk de audio en de I/O kabels vallen hier in de smaak. Bij voorbaat dank!!
Audio verlenging (voor HD front panel audio of AC'97)
Graag zou ik willen weten of deze er ook in het blue/blue zijn, aangezien dit niet op de site van BitFenix staat. Maar omdat deze kleur er wel is in ATX of PCI-E kabels, kan het natuurlijk best mogelijk zijn.
Kudo's dat je nog zo laat voor Highflow bezig bent(!)