Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Vandaag in de morgend maar meteen naar de Brico gereden en wat spulletjes gaan halen M4 schroevenTapsetjeDremel schhijfjesEenmaal dat ik thuiswas meteen beginnen te tappen (Handmatig) dit ging echt niet voorruit voor 96 gaten :ONjah tapje in boormachien en maar boren^^Tot ik de laatstte rad moest doen... *Krak*Krak M4 tapje stuk :'(Stresseennn dan toch maar dat kleine stukje in de boor gestoken en weer verder gegaan!Met succes alle gaten zijn netjes getapt!Dan lange tijd bezig gezeten om de fans op de rads te zetten had ik te korte schroeven gehaald dus de Gentle Typhoons wat moeten berwerken met de dremelDan toch alles op de rads gekregen en ingebouwd!Kast is leeg steekt 2x480 rad in en hij weegt toch al wat :O Wish me luck met lans 4CM spatie tussen de 2 rads (incl fans) de pompjes zullen op de rad moeten komen^^
Vandaag in de morgend maar meteen naar de Brico gereden en wat spulletjes gaan halen
M4 schroeven
Tapsetje
Dremel schhijfjes
Eenmaal dat ik thuiswas meteen beginnen te tappen (Handmatig) dit ging echt niet voorruit voor 96 gaten :O
Njah tapje in boormachien en maar boren^^
Tot ik de laatstte rad moest doen... *Krak*Krak M4 tapje stuk :'(
Stresseennn dan toch maar dat kleine stukje in de boor gestoken en weer verder gegaan!
Met succes alle gaten zijn netjes getapt!
Dan lange tijd bezig gezeten om de fans op de rads te zetten had ik te korte schroeven gehaald dus de Gentle Typhoons wat moeten berwerken met de dremel
Dan toch alles op de rads gekregen en ingebouwd!
Kast is leeg steekt 2x480 rad in en hij weegt toch al wat :O Wish me luck met lans
4CM spatie tussen de 2 rads (incl fans) de pompjes zullen op de rad moeten komen^^