Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Nom nom nom Net vroeg Fedmas "Homie hoe zit het met jouw build?!" waar ik op antwoorde "Ik wacht op enkele pakketjes maar de case moet stillaan toekomen..."Enkele SECONDEN later hoor ik beneden iemand op de duur rammen :O en ja hoor! GLS met een grote doos Ik wist genoeg en maar vlug deur opengemaakt,handtekening gezet en vervolgens 'Dag meneer' gezegt^^Foto'sssssssss:Dimensions: 650mm long, 690mm high and 220mm wideHet bekende trukje om je case uit een doos te halenDe sidepanel vijsjes (Alleen van linker sidepanel)De Toebehoren enkele vijsjes en een red led vandal switch en een black switch^^
Nom nom nom
Net vroeg Fedmas "Homie hoe zit het met jouw build?!" waar ik op antwoorde "Ik wacht op enkele pakketjes maar de case moet stillaan toekomen..."
Enkele SECONDEN later hoor ik beneden iemand op de duur rammen :O en ja hoor! GLS met een grote doos
Ik wist genoeg en maar vlug deur opengemaakt,handtekening gezet en vervolgens 'Dag meneer' gezegt^^
Foto'sssssssss:
Dimensions: 650mm long, 690mm high and 220mm wide
Het bekende trukje om je case uit een doos te halen
De sidepanel vijsjes (Alleen van linker sidepanel)
De Toebehoren enkele vijsjes en een red led vandal switch en een black switch^^