Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Z'n dijk van 'n kast is aangekomen olee olee, de kelderlijkt me even hoog als die van een V2000 , enige wat ik er minder aan vind zijn de bricky radiatorgrills, maar goed succes ermee !
Wat looks betreft is dat denk ik ook smaak, maar ik geloof dat ik het met je eens ben.
Van de andere kant, het is denk ik wel redelijk stevig zonder dat de airflow al te veel
schade ondervindt.
M.a.w.
Het levert een iets degelijkere kast op wat voor de fabrikant wel lekker is (productie, RMA, enz).
En wie echt wil ... De Dremel is gewillig ?
Wat looks betreft is dat denk ik ook smaak, maar ik geloof dat ik het met je eens ben.
Van de andere kant, het is denk ik wel redelijk stevig zonder dat de airflow al te veel
schade ondervindt.
M.a.w.
Het levert een iets degelijkere kast op wat voor de fabrikant wel lekker is (productie, RMA, enz).
En wie echt wil ... De Dremel is gewillig ?
Pakketje van Kustop Pcs is ook aangekomen :O
Ben eruit men bed voor moeten springen door dat geklop op de duur en naar beneden gespurt met men boxershort (A).
Njah zo dan ook maar even de deur opengemaakt en me ge-excuseert (Hij lachte xD)
Pci Brackets
Thumbscrews
2xBlack Lian Li wheels (Daar deed ik het voor^^)