Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken.................................................................................................................KRRRRRRRRRRRRRRRik zit nu al de hele avond te denken over een andere indeling, ik wil het eigenlijk ook wel eens wat ruimtelijker hebbenik denkPA120.3 => CPUPA120.1 => mobo, maar is ietsje te weinig, hmmm2x PA120.2 = VGA's? edit en had nog een 160.1 er ook in gewild, hmmm
denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken denken
.................................................................................................................
KRRRRRRRRRRRRRRR
ik zit nu al de hele avond te denken over een andere indeling, ik wil het eigenlijk ook wel eens wat ruimtelijker hebben
ik denk
PA120.3 => CPU
PA120.1 => mobo, maar is ietsje te weinig, hmmm
2x PA120.2 = VGA's?
edit en had nog een 160.1 er ook in gewild, hmmm