Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Update 24 Februari 2010 - Sleeven als een gek door al die draden, kijk h'm gaan ja, kijk h'm uithalen

MDPC-X zooi was binnen, dus gisteren en  vandaag aan de sleeve gegaan, al de kleine grand blue sleeving is er al door, 8pin, 24pin, 2 pci-e kabels en 3 satakabels hebben al een beurt gekregen met die zooi :D.

Jammere is wel dat je er bij die dubbele atx kabels op mijn voeding lichtjes kan doorzien, maar in het geheel ben ik er wel content van.

Op naar die foto's !

Mijn gepersonaliseerd tekeningetje door Nils.

De meuk.

8pin done, en wat een wazige foto ... approx time = 30min.

Bezig aan de 24 pin, de zwier zat er al ietsje beter in als met die 8pin, approx time 90-100min.

Gelukkig werkte alles nog, die 3 daar links waren mijn eerste en niet zo heel fameus zoals je ziet, had het systeem nog niet goed door, achteraf wel zoals je rechts kan zien, gelukkig ligt die 8pin niet zo bloot en kan het geen kwaad ^^.

24pin klaar !

En noges, de 350D flitst wel hard door de sleeve heen met het blote oog moet je echt enorm veel moeite doen ...

We zijn weer wat verder, maar waar o waar?

Pci-e kabels en satakabels, volgens MDPC-X is het de bedoeling dat je door die laatste lichtjes kan doorkijken ...

Dat was het wel weer, nu nog een sata en 2 molex kabels en dan zijn we daar ook alweer van af, kan ik misschien nog die 2 pci-e kabels sleeven in Duality.

Daag.

Terug
Bovenaan