haha 
'k snapte die 4chan niet 
Update 17 Februari 2010 - Watercooling Thinkering Morumbi-ed
Bij deze beste lezers, kijkers en handdoekgebruikers, nog ene update tot waar ik gekomen ben, dit wil zeggen, eentje van formaat.
Nu eerst een woordje kletsen aja !
Op dit moment zit die ineen en draait hij, maar enkel en alleen waar en wat voor fittings ik nog allemaal zal moeten bestellen en dus mijn portemonnee zal voor moeten opendoen. Nu heb ik wat zitten rond denken en ben dus nog niet echt tevreden met de kelder, vandaar de wijziging ervan in de volgende tekening, hoe het er atm uitzien zie je wel in het verdere verloop van de update.
Dan is er nog een probleem, ik denk dat de bovenste verdieping, die met mobo en al de andere hutsekluts in te druk gaat worden, vooral qua hoeveelheid in reservoirs (3 ...).

Hier alvast het nieuwe bodemidee ...

De oplossing van de top, let wel het is nog een beetje beta achtige fase, want er komt nog een plexi werkje aan, waar ik voorlopig nog niet aan ga beginnen..., maar dat moet wel voor paasvakantie klaar zijn samen met nog een paar andere dingetjes.

Ander zichtje, ook alle vijsjes zullen zo veel mogelijk vervangen worden door M4 imbusjes, zeker aan het exterieur.

Betaversie van de pompmount

Een beetje loops leggen met ouwe slang en stukjes probeermasterkleer, 's pcies coolfris.

Tornadotje

Overzichtje, te veel drukte imho ...

Knelpunten worden bekend ^^

I'm blue daboediedaboeda, daboedieda ...

Dat wordt zoiets !

Het imho nogal drukke geheel, later kom ik er nog eens op terug aja

Jip, dat kastje is groot

Aftekenwerk ...

Werd eerst zoiets, daarna kwam er een F*ck up van dat schuine gedeelte en ja ...

Pompjes wouden nog eens in de kijker ...

Tjah, dat werd dan zoiets. En jup 4 gaten om een mooie lijn te hebben en niet ergens halverwege te stoppen ^^.

Werkzaamheden !

"EVEN LATER"

Het werd dan de bedoeling dat je de schroefjes niet zag, dat is mooi gelukt!
O ja, dit zijn mijn oude Yates met rode ledjes, komen uiteraard nog Gentle typhoons voor, maar dan anders zoals gezegd in het begin van deze update.

Hi there tough guy.

Dit is de bovenkamer vaan Coolfris' V2000 enige tijd geleden voor de rebuild en alles daartussen, toen die nog 3 loops was, deze ziet er imho veel rustiger uit en de slangen naar de vga hebben ook een mooiere soepelere look dan bij mij atm, kan natuurlijk doordat ik een mcw60 gebruik en nog geen fullcoverblock heb atm ...
Dan vind ik wel dat vooral mijn reservoirs het nogal druk maken, een multires 250 is een zeer mooi ding, maar ze zijn vrij groot en misschien maken ze het wat bedrukt, rechtssboven is het een 140mm tube en 2 multioption bodems, links 2x de 250's, atm nog maar 1.
Of het idee van de resjes gaat blijven is nog altijd een groot vraagteken, liefst van wel. Fris had zijn resjes onderin en voor de cpuloop een t-line ...
Wat ik ook nog kan melden, is dat ik mij MDPC-X heb georderd, en jawel mijn sleeving voor mijn HX750 en satakabeltjes .
Product = MDPC Sleeve-Kit
Quantity = 1
SKU = SL-K1-BK
Price = 42,90 Euro
Product = Sleeve SMALL - GRAND BLEU
Quantity = 1
SKU = SL-S-DB
Price = 7,95 Euro
Product = Heatshrink SMALL - BLUE
Quantity = 1
SKU = HS-S-BL
Price = 3,20 Euro
Product = Sleeve SATA - GRAND BLEU
Quantity = 1
SKU = SL-SA-DB
Price = 5,95 Euro
Naja, bedankt voor het lezen, tot de volgende !