Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

zeker 'n top kast :D

ik ben ook benieuwd naar wat ik ervan ga maken :D

Update 7 februari 2010 - Mocking Up!

Oi oi, beetje tijd voor een updat dacht ik zo, vandaar dat ik wat zitten knutselen heb met de slangroutes en al die andere zooi, wel al een tijdje geleden, maar goed :D.

Ook wat gespoten, maar kijk toch eens in die kelder ! De PA120.1 gaat wel ingewisseld worden door iets straffers, maar zal uiteindelijk ook nog zijn job krijgen@ moboloop samen met dat iets straffers want overkill kan nooit kwaad !

Moederbord er eventjes in gemikt ... Hou tevens ook de midplate in de gaten !

Resultaat van het schuren tot dan toe ...

Wat een joekel van een kast !

Slangenroute van mobo, enfin voorlopig, ik denk DDC18w =>iets straffers=>mosfet1=>mosfet2=>NB=>ramfreezer=>PA120.1=>SB=>res, het welke dat verklap ik nog niet !

Iets meer in detail in de cpu-regio, cpublokje zal waarschijnlijk de EK supreme zijn met koperen top, alhoewel ik misschien nog overga tot het aanschaffen van een HK 3.0 in het nickel, ochja, wisselende blokjes mag ook, de supreme blijft sowieso nog eventjes ... ^^

Qua fittingen ben ik er ook nog helemaal niet uit, slangmaat wel, 3/8-5/8OD, voorlopig eerst gewoon BP highflow fittings welke je denk ik makkelijk zonder slangklem kunt gebruiken, alhoewel zo'n koolkrap klemmetje ook nog mooi kan staan.

BP schroeffittingen zouden ook wel mooi zijn, maar zijn nogal prijzig en zouden,(+- 50 stuks) mijn bankrekening pluimen.

De kleurtjes van de slangen weet ik ook nog niet, die zwarte DD-tfc tubing blijft wel nog even, maar ik zou ook naar diep blauw met wit en evt clear ofzo willen gaan.

En dan komen we tevens aan bij de laatste foto van deze update ...

Daaag :)

Terug
Bovenaan