• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project: Duality (LianLi V1000b)

Update 22 November 2009 - Thermochill in Da House !

Ahoi piraatjes en piratinnetjes, vriendjes en vriendinnetjes, hier ben ik weer ^^.

Ik heb onderweg nog wat zitten klooien en veranderen en dat is 'n update waard, ook komt er binnenkort nog 'n HD3850 aan, waar ik er dan hopelijk nog eentje van op de kop kan tikken, dan heb ik lekker crossfire :) (wel p35 maar met zo'n kaartjes valt dat nog goed mee :)). Nuja, ik hoop dat die 3850 er tegen woensdag is, kan ik h'm rustig inbouwen.

Maar goed, aan de slag !

1zbxxr6.jpg

1. dat brengt altijd rommel met zich mee ...
2. MCR220 vliegt eruit, die neemt te veel plaats in, dan wou ik er 'n RX120 in doen maar dat lukte net niet, dan maar 'n RS120, en dan ligt er nog een opgekalfaterde oude bekende middenin de foto...

vrg1ly.jpg

Deze jongen is het slachtoffer van het verlaten van de opgekalfaterde oude bekende...

15x1u6g.jpg

Thermochill PA120.2 will take care of the performance heat exchanging of the CPU !!!!

2r3ax4h.jpg

Frontbezelletjes !

awlrc.jpg

|| . . . . . . . =>

3091pmp.jpg

Fancontroller wordt nog wel weer op z'n plaats gezet ... ;)

28k7ed5.jpg

ajt6ww.jpg

Lekker mooi uitgemeten volle kelder !

2cntu8n.jpg

I'll make it all managable !

2mhzdr9.jpg

DDC 10w POWAAAAAAH !

ivg2ae.jpg

Wat het volgens Coolfris helemaal duality maakt, de 2 reservoirs.
2dheaae.jpg

Cpublock, en de fan ook eens vastgezet, lange schroeven waren binnen@doe-het-zelf-zaak.

1zz2lpx.jpg

Piet heeft last van slangen en draden.

ogz5vb.jpg

Nog 'n mooi overzichtje...

Misschien moet ik toch hier en daar wat gaan sleeven (pci-e, 24pin, powerkabels enzo (deftige shrink rond doen)).

Zo dat was het weer :)
 
Piet heeft z'n bek idd vol. :lol:

Maar ziet er wederom goed uit. :023: Je stijl is herkenbaar aan het worden. :) Heel veel spul op een nette manier opgesteld in een kleine ruimte. :p

Ben benieuwd naar die beezeltjes met die gaatjes. :026:
 
Dankt bovenstaande posterss


laat de lezers ff geduld uitoefenen



...





...




...

:033::043:




:079:



:035:




:041:

Update 26 November 2009 - POWAAAAAAH!

Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes, vandaag krijgen we een kleine hardwareupgrade, het was dan ook nodig, jullie weten vermoedelijk al waarover ik het heb, jawel het is de 7900GT die eindelijk op pensioen mag gaan, waarom, nuja, halfdood artifacts geven in 3d, dat duld ik niet (niet dat ik echt veel game op die pc, daar heb ik mijn tijdelijk ghetto hold over rig voor...
Maar dus een HD3850 512mb is gearriveerd, vermoedelijk steek ik er nog eentje bij, kan ik ze mooi in crossfire zetten en met elkaar verbinden d.m.v. BP snake fittings ^^, BLINGBLING gegarandeerd !
Of 'n crossfire HD3870 set halen, da 's ook nog 'n optie.

16kzuyd.jpg

HD3850 512MB Ultimate met vettige stock koeler, helemaal stil en passief enzo van die toestanden.

288owhh.jpg

Ideaal voor wafeltjes op te bakken tijdens het gamen ...

1443eyx.jpg

Fear the red TIDE !!!

a0xlyf.jpg

2min later zat er mijn MCW60-R op :).

243iv5i.jpg

Natuurlijk, zonder BP compression fittings gaat dit feestje niet door.

Na de case ontdaan te hebben van de 7900GT die een pensioengerechtigde leeftijd had de pc uiteraard voorzien van 'n blitse? HD3850 !

2n21jc4.jpg


f9jdvs.jpg

Trechter in de aanslag om de loop te gaan vullen

6f70us.jpg

FUZION V2 !!!!, misschien dat ik er dit weekend mijn supreme CU in zet ...

ivfxua.jpg

Candy, anyone?

14vgyoi.jpg

't wordt toch eens tijd voor pinkyroze tubing ze ...

33b27hx.jpg

Slangengekte !

11vp3yt.jpg

overzichtje@donker !

dhe2hf.jpg

Vettig shot om deze onverwachte update mee af te sluiten!
 
Update 8 december 2009 – FUGLY

Even een update want dat mag af en toe, ‘k heb vrijdag wat bezig geweest en ga nu vrijdag ook weer wat bezig zijn denk ik :p
Er is wat veranderd, ik had blauwe en gele slang georderd en nog wat kleinigheden, nu die gele slang slaat zo lelijk uit dat je er zelfs niet op wilt kijken, daar heb ik even een kleine bestelling bij de noorderburen voor geplaatst op dit op te lossen.

Verder is de WC setup zelf ook veranderd en komt er nog een verandering aan.
CPU-loop heeft de EK Supreme met Copper top overgekregen uit de hoofdpc en wat blauwe slang, staat zeer mooi.
De mobo/gpu-loop heeft wat lelijks gekregen, nl. die gele slang die eerder diareegroen uitslaat, nochtans in de verpakking mooi geel :s. Er ligt ook al ’n multires 150 klaar dat ik voor een kleintje overgenomen heb van XerberuZ op 9L.

Qua hardware gaat er misschien nog een HD5850 inkomen met fullcover EK blok nickel acetal combo denk ik zelf …, of nickel plexi, daar ben ik nog niet uit …, die HD3850 gaat er dan weer uit.
CPU ga ik ook nog eens wat anders voor halen een Q6600 G0 uit een leuke batch ziet er mij wel leuk uit. Dan nog wat extra opslag en die kan weer voort.

Maar goed tijd voor vrij strakke pics van die lelijke slangenkleur -_-.

2n9j8zs.jpg

Die lekstok was heel lekker ^^

b4xdnm.jpg

Fuzion V2 is h’m gesmeerd naar ’n andere build en de andere mounting zit al klaar se.

11jn6a9.jpg

Supreme heeft plaats genomen, en die HR-05 IFX gaat nog plaats ruimen voor ’n blokje zoals er al eentje op de NB zit.

kdvqde.jpg

Reservoirs aan de kant gedaan zodat ik wat werkruimte had.

mjlq81.jpg

Na stuivertje gewisseld te hebben met de rood/zwartcombi de slangen ingewisseld voor dit, blauw = OK, gifgroen achtige = niet ok, als er iemand die slang moet hebben, 2,5m van dit voor €5 ;)


9sfbtj.jpg

Pompompideridoe …

2d7vock.jpg

En dan hier slaat die slang ineens geel uit, zou je zot van worden …

Dat zou de update moeten zijn, alweer de tiende …

Het einde nadert, maar ik wil ook nog wat gaan sleeven als mijn hoofd daar tenminste naar staat.
 
het ziet er goed uit met de blauwe en gele slang...:023:

haha, maar die gele gaat weer weg, want in het echt ziet ze der diareegroen uit

@freddy, kan je mijn order morgen versturen?
want ik ga vrijdag die multires 150 inbouwen, kben vergeten printscreen van de betaling op te sturen, maar die heb ik als ik het goed heb zaterdag of vrijdag uitgevoerd ;), wel vrij laat denk ik :p
 
Vrolijke boel met die kleuren. :) Maar geel is idd heel wat anders dan dat. Misschien komt de kleur geel alleen onder UV licht?

Ik zou er in ieder geval wel blij mee zijn als er een slang was die bij normaal licht knal geel zou zijn. :p
 
Update 13 December 2009 - Silver Sight Brings Deep Blue

Ziezo, zilveren slang is ook aangekomen ... dat betekent dat het tijd is voor een update ...

Verder nog wat plannen, de Q9550, P5Q Deluxe, 8GB geil en 1 HD4870 komen naar hier, de HX750 waarschijnlijk ook, deze combi krijg nog 'n sb-blokje en vliegt naar 'n andere case, waar nog wel 'n logje van volgt ofzo ... . Met als opslag 1x640GB black en ik denk 2x2TB green, moet ik wel mee toekomen :)

Maar goed, foto's, want daar wachten jullie op.

2cos9pc.jpg

Veel beter niet? :)

2rcq5nb.jpg

2x Multires 150 !

2e1vbmd.jpg

Sfeer !

2a6a7is.jpg

Slangengekte

15weby8.jpg

Nog meer slangengekte!

mrsjnp.jpg

Overzicht

iejrl5.jpg

Front is nu ook definitief.

2s1154z.jpg

Reservoirpower !

ic08pi.jpg

EK supreme CU

2w32x4o.jpg

YUM

iw13s0.jpg

Ik haat stof.

Zo dat was het, nu zal het eventjes wachten zijn op geupdate geweld tot nadat ik weer ben van frankrijk of dat die allesveranderende order (die ik ook eens ga bestellen) hier zal zijn, waar ook nog wat sleeving zal inzitten!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project Vendetta Gallery & Build Logs 166
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 10
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan