Update 21 Maart 2010 - Lost in Music
De beloofde update, wat later, maar boeieeeeeeh hij is er en dat is wat telt !
... Gaat even de fotomap van deze update in mekaar flansen ...
Klaar.
Pakketje van Freddy, Radje zal hij onherkenbaar terugzien, heel binnenkort!
Mede door deze bus !
Half uur later.
2 uur schuren en een half uur polijsten later ... samen met de RX120 op de foto, later komt de kleine dikke jongen nog wel terug ... (allemaal op 1 avond gedaan !).
Weer wat later, hangt hij op de kast, maar ik heb ipv 2
fans 1 fan georderd voor hierop, dus dankzij de snelle service van it-service had ik vrijdag op de valreep nog mijn Yate Loon 1650 RPM binnen, die nog snel gesleeved en de
fans aan mekaar gesoldeerd en we waren nog mooi op tijd om het systeem snel te testen en alles af te breken voor de lan van het weekend.
Overzicht, je ziet krassen op het rad, wat het is weet ik niet, moest je wss 10-tallen uren op schuren eer het eraf zou zijn, krassen waren wss van het uitsnijden van dat plaatje ofzo, naja in de meeste kijkhoeken zie je het niet eens.
Na de lan alles in de bureau beneden geïnstalleerd dan moet ik h’m niet op en af de trap doen als ik naar The Party 8 vertrek.
Merk ook even de Vandal switch op, nog op de valreep bij
Highflow besteld omdat bij de originele knop de connectors kapot waren.
Radje achterop, staat daar nog goed, mede door de bling en het feit dat hij niet hoger komt dan de kast !
Overvieuwke.
Shotje bij daglicht, een van de betere foto’s van de kast.
See you@The Party 8 !
Voor de geïnteresseerden, het linkje van ICT-Blue Game.event 6.0
Klikkie en er komen er normaal nog meer.
In de vakantie eens een Nickelplated Heatkiller 3.0 halen denk ik, voeding afsleeven en nog wat prullen aan Vendetta.
Tot de volgende !