• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project: Duality (LianLi V1000b)

Update 30 Maart 2010 - Thunderball!

Updatetijd, heb intussen heel wat gedaan, dus vandaag en morgen update, ook is hij zoals hij nu is meegeweest naar ICT-Blue Gameevent 6.0 en komend weekend naar The Party 8 in Eindhoven om daar wat tussen die koele pc's van het highflow forum te staan staan.
Rads zijn gepolijst, dvdvoedingskabeltje is plotseling MDPC-X gedaan ...

vyruhu.jpg

Werken...

10hpr9k.jpg

Meer werken !

egy1ao.jpg

PA120.2 moest er uit ...

rwruw0.jpg

Stoffig radgrilletje ...

vf87rb.jpg

Meerdere werken ... arendsogen zien al een verandering.

30vg46c.jpg

Zow, meeste is er uit.

5vdouu.jpg

A magic touch has passed ...

15fk7df.jpg

Terug ingebouwd.

21dmoat.jpg

Aansluiten die hap !

2pq0xmx.jpg

Bodems van de resjes gemod, waterkoeles weten wel wat ik gedaan heb, nu kunnen ze eindelijk deftig dicht!

2m65niv.jpg

Zozie.

29fs4nc.jpg

Whuut?

35c1w5l.jpg

And then it happened, keep this frequency !

34eyiyq.jpg

Alles terugt werkende hebben, eventjes clear slang gebruikt tot Freddy van highflow een pakketje met een RX240 en wat blauwe slang naar mij zou versturen.

o69zqo.jpg

Vullen die hap, let ook even op de verbinding tussen res en pomp ...

20sx83s.jpg

Blingboy met de naam RX120, nog voor korte tijd in deze build, deze zomer met de rebuild komt hij op de plaats van de Coolstream XT120 te zitten, want dan zal er daar ook een slimline DVDRW zitten zodat er nog lucht zal kunnen passeren.

verm2w.jpg

Deftig zicht op de pompjes nu !

333zy83.jpg

Denk dat deze de laatste foto is van deze update, dus byebye !

edit:¨@Zwerver, is er al nieuws van mijn vijsjesbestelling, want je hebt geloof ik niet geantwoord op m'n laatste pm?:p

Netjes olli! Die rx120 ziet er geil uit :schaam

mijn oog ziet ook nog een paar kabeltjes die weg moeten hoor ;)
moet je die RX240 eens zien, helemaal van messing is die :p

jup ik weet het pci-e en die van de displays, als ik nog wat mdpc-x binnen heb ... neem ik ze onder handen, of toch op z'n minst met de zomerrebuild :)

Die RX120 is inderdaad mooi zonder verf:)
vind ik ook ligt nu boven te wachten tot de zomer :D

Update 21 Maart 2010 - Lost in Music

De beloofde update, wat later, maar boeieeeeeeh hij is er en dat is wat telt !

... Gaat even de fotomap van deze update in mekaar flansen ...

Klaar.

2roizae.jpg

Pakketje van Freddy, Radje zal hij onherkenbaar terugzien, heel binnenkort!

se7lzp.jpg

Mede door deze bus !

e7m2qw.jpg

Half uur later.

x1yazl.jpg

2 uur schuren en een half uur polijsten later ... samen met de RX120 op de foto, later komt de kleine dikke jongen nog wel terug ... (allemaal op 1 avond gedaan !).

9zxd2o.jpg

Weer wat later, hangt hij op de kast, maar ik heb ipv 2 fans 1 fan georderd voor hierop, dus dankzij de snelle service van it-service had ik vrijdag op de valreep nog mijn Yate Loon 1650 RPM binnen, die nog snel gesleeved en de fans aan mekaar gesoldeerd en we waren nog mooi op tijd om het systeem snel te testen en alles af te breken voor de lan van het weekend.

15mdb0y.jpg

Overzicht, je ziet krassen op het rad, wat het is weet ik niet, moest je wss 10-tallen uren op schuren eer het eraf zou zijn, krassen waren wss van het uitsnijden van dat plaatje ofzo, naja in de meeste kijkhoeken zie je het niet eens.

mvq4qo.jpg

Na de lan alles in de bureau beneden geïnstalleerd dan moet ik h’m niet op en af de trap doen als ik naar The Party 8 vertrek.
Merk ook even de Vandal switch op, nog op de valreep bij Highflow besteld omdat bij de originele knop de connectors kapot waren.

24c63v5.jpg

Radje achterop, staat daar nog goed, mede door de bling en het feit dat hij niet hoger komt dan de kast !

iqyopi.jpg

Overvieuwke.

2eeh44o.jpg

Shotje bij daglicht, een van de betere foto’s van de kast.

f3swer.jpg

See you@The Party 8 !

Voor de geïnteresseerden, het linkje van ICT-Blue Game.event 6.0 Klikkie en er komen er normaal nog meer.

In de vakantie eens een Nickelplated Heatkiller 3.0 halen denk ik, voeding afsleeven en nog wat prullen aan Vendetta.

Tot de volgende !

Vakantieupdateeeeee - 12 April 2010

Oi, er is wat met de kast gebeurd, ik zeg het niet in woorden, maar in foto’s, één ding is zeker, ze is niet in tweeën gezaagd.

wwnjw8.jpg

Helemaal leeg jawel, waarom, haha, hij gaat ook zoals Vendetta helemaal uiteen, dan kan ik de midplate eens polijsten en h’m stilletjes aan gaan preparen voor ene PA120.3 die in het front komt, moet ik ook nog even een externe dvd brander halen en een Aquaero, alles wat gesleeved moet worden sleeven etc ... en ook nog een hoopje Scythe Gengtle Typhoons halen, bedoeling is om dit allemaal zo snel mogelijk te kunnen uitvoeren, maw, voorrang te verlenen op Vendetta.
Ook heb ik nog het leuke ideetje gekregen, om bovenin op de BP grill, ipv de meshjes terug te steken, allemaal raampjes uit zwart plexi te steken, want dat is eens iets anders en ik heb de plexi toch staan, evt zou ik ook het witte raam willen vervangen door zwart.
Cpublokje zal ook eens vernieuwd worden, na bijna 2 jaar gebruik van mijn EK supreme zal het tijd worden voor de EK Supreme HF nickel edition, ene supermooi en supergoed blokje al zeg ik het zelf, wel niet van de goedkoopste maar als je bling wilt, dan moet je ook wel wat willen neertellen.

122mcdj.jpg

Zo staan we er atm bij, want ik vertik het om zo lang te laptoppen, hopen dat dit binnen een week of 3 terug in de kast zit, alhoewel het er ook 4 kunnen worden.

2r7wlfn.jpg

En nog eentje om af te sluiten.

“EINDE”

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project Vendetta Gallery & Build Logs 166
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
V [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 16
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
V Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
V Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan