een dikke schop erin
Update 22 Februari 2010 - Opgepoetst brengt verfrissing
Na lange tijd geen update werd het tijd voor een kleintje, m'n
ek 4870 block was zich weer van zijn lelijkste kant aan het laten zien, dus werd het toch wel tijd om dat een poetsbeurt te geven, ook nog een klein loopwijzigingetje aangebracht.
Klaar voor actie, en jawel de heinz ketchup staat ook weer klaar, blok is al open, voor de veiligheid toch maar van mijn kaart gehaald.
Vieze drap op de vinnetjes, beetje roestachtig, en of je het nu wil geloven of niet, 5 - 10 minuten nadien begon het blok zwart uit te slaan, moet van dat CU2O geweest zijn waar er onlangs op HWI nog een hele discussie rond geweest is in iemand z'n help mij met wc topic...
Toen heinz z'n werk gedaan had zag het blok er al heeeeeeeeeeel wat beter uit.
Alles terug geassembleerd,
slang bovenaan van gpu naar sb is ook een zilveren nu, onderaan aan de
pomp van die loop heb ik het T-stukje recht op de
pomp gezet, bespaart me een
slang die naar onder loopt en nu is eer een mooi redelijk recht stuk naar de RX120.
Loopje stond klaar om te vullen.
Ook had de T-line naar de kelder wat krassen veroorzaakt in de bodem, dus daar dan maar even wat op geschuurd zodat het wat minder opvalt, maar het hielp niet echt zo heel veel, naja de gedachte ^^.
En toen draaide die weer !
Hoppa van bovenaf !
Andere leuke foto nu we toch bezig zijn ^^.
Moar watercooling pr0nz.
Howla powla, wadismedadier?
De hdd's voorzien van naambordje. Blijkbaar zijn de klepjes van Backup 500GB niet dicht
.
Daglicht.
Wat er nog moet aan gebeuren.
-
Lian Li front waar nu die Scythe dinges zit, zal voor na the party 8 zijn.
- op die PA120.2 is er nog een knelpuntje, zal duidelijk worden in de volgende update.
- pcie-e kabels sleeven met de overschot van het sleeven van de HX750 voor de V2000.
- op zoek naar een beter cputje, een snelle 45nm dual of een leuke quad, aangezien het een lanbakje is zal die nog wel even zo blijven draaien... dusja ...
- Zit er ook nog aan te denken om evt die dominator ramcooler eruit te kletsen en misschieeeeeen een mips ramfreezer erin te doen of helemaal niks, maar als je 2.2v door je geheugen jaagt is dat niet zo'n goed idee.
Dat was het weer voor deze keer!
Daaaag.