• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project: Duality (LianLi V1000b)

wauw, die blauwe slangen, gaat er bijna iets omhoog in mijn broek, helaas wil dat alleen niet zonder meid:razz::007:

Welke slang is dat? en bij wie heb je georderd? ga ook even stukje erin zetten dan, m'n loop word toch CPU only nu :surprised:

keep up the good work!

Feser gewone 3/8, komt van bij Fredz0r, precies 1m besteld en ik had den kik 2cm over :D

denk wel dat ze in 5/8 ook bestaat, want het blauw is lekker diep, in het echt mooier dus dan op foto, ga 'ns goed moeten zoeken om die deftig op foto vast te leggen ^^

PLAGER

rlkkgm.jpg

Volgens mij is één van die reservoirs een stukje gegroeid. :116:

Kom maar op met de rest van die pics. :D
eating-popcorn-03.gif
:026::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106::106:

Update 3 Januari 2009 - Feeling infected ehrrrrr?

AHOI piraatjes en natuurlijk ook piratinnetjes als deze al dan niet meelezen/kijken.
Gisteren geloof ik heb reeds wezen strooien met een fototje van de "huidige" toestand, wel vandaag meer van dat en ook wat evolutie, want van een bepaalde fase die trouwens ook nog wel vrij fat was heb ik geen foto's geshowd, ondanks dat ze er wel zijn en van een crossfirefase die niet doorging omdat mijn pci-e voedingskabels te kort waren, geen nood, ik werd geïnspireerd door de vogelende build@XS Lian Dream.

rlkkgm.jpg

Goed, op naar nog wat oude HD3850@MCW60-r picca's !

awok6x.jpg

Mooi en eenvoudig !

fa3iig.jpg

Tijd voor een bitspower speeluurtje !

2ewfp7k.jpg

Day 'n nite laatste revisie, uit mekaar gehaald zodat de hardware naar Duality kon verhuizen !

1zwlnb9.jpg

Van woorden daden gemaakt, hoppa, daar draaide hij vrollijk met 1 4870 omdat ik de voeding nog niet gewisseld had voor de HX750.

utvme.jpg

Mooie foto zeg ik zo zelf, je ziet wel dat het vgablokje hier ZEER vuil aan het worden is ...

2d1jkom.jpg

Sfeer...

16b0w3q.jpg

SHAKA BRAH !

hvtrlu.jpg

Nog meer sfeer !

ak7uv6.jpg

Nog meer diep blauw met zilver !

Hier stoppen we, deze middag komt er meer ! (hier waren we op 16 december geëindigd ...)

Laatst bewerkt:
Mooi werk Oli4v :023:

Is ie nu klaar of krijgen we vanmiddag weer wat nieuw moois te zien??

vanmiddag meer moois

en hij is helemaal nog niet af, moet ik nog eens mijn eerste order bij eddy dit jaar voor doen :p

komt nog een bp radgrill op, maar met die pa120.3, ik zou ofwel een nieuwe met 15mm spacing kopen ofwel deze aanpassen wat eigenlijk goedkoper is:033:

edit:, ik moet ook nog gaan sleeven, 24pin verlengstuk ...

Ik zou de rad grill aanpassen... of je probeert de PA120.3 te verkopen en koopt daarna een andere terug met 15mm spacing...

bwa verkopen niet, deze heeft een emotionele waarde (ooooh hoe melancholish), was mijn eerste pa120.3 ooit ! dusja

de cutout op de kast is voor 15mm spacing dusja, maar ik denk 'n nieuw radje dan maar, mag ik weer 24 gaatjes m4 gaan tappen xD

Ik zou die dan ook houden hoor :D
Mijn twee PA120.3's gaan ook nooit verkocht worden hehehe.

Je zou een e-mail naar Bitspower kunnen sturen of ze een grill voor je kunnen maken met de oude TC fan spacing.

mja de cutout is voor 15mm dusja

maar m'n neef is ineens geïnteresseerd in WC, wss voor de stilte fzo, dan verkoop ik mijn stacker met een pa120.3 wel aan hem dan maak ik van deze pa een radbox ofzo :)

Updatee 3 Januari 2009 - A View From The Afternoon/in da club, ~===´ùù

Jawel lieverdjes, hier zijn we weer met alweer een update, deze keer krijgen jullie het huidige eindresultaat te zien, en als dat nog niet spannend genoeg is, ga ik jullie vertellen wat er nog aan gaat gebeuren !

3329vrl.jpg

Zoeken, zoeken naar de geschikte slangenroute

2pzzdd3.jpg

En dat brengt rommel met zich mee ...

28h0nig.jpg

De PA120.2 was in ieder geval al zeker van z'n nieuwe woonst :p (en er spoken ideeën rond om deze nog te polijsten ofzo ...

11uxdhx.jpg

PA120.3 in de top, moet nog een nieuwe radgrill komen !

16bzw5s.jpg

Bezig met vullen

147f4k.jpg

Spelen met UV, slecht idee :p

33c7yav.jpg

Gelukkig deed hij het nog ...

x0sdas.jpg

Tijdelijk 3 fanguards op de top ...

icjzte.jpg

Lichtjes uit !

r6wrwk.jpg

Ene overzichtje ...

bi8aa8.jpg

Rollebolle, hup hop hap ...

wl9nci.jpg

De voorkant, bovenste plaatje moet ook nog eentje met gaatjes worden ...

2mqokzo.jpg

Hier stoppen we ze, lichten terug aan.

To buy:
- BP Radgrill, met mesh, zo'n strakke
- PA120.3 met 15mm spacing en M4 tappen ...
- Sleeving, miss van MDPC-X (murdermod sleeving)
- 24-pin verlengstuk
- 2x 1,5TB HDD's
- Het kriebelt om een HD5870 te halen met nickel/plexi blok van EK ...
- ook kriebelt het ook om een HK 3.0 te laten nickel platen ...
- nog wat zooi dat ik vergeet ...

Daaag ...

Heel mooi! :D

Mooi uitgebalanceerd ook nu met dat grotere reservoir aan de andere kant van die kleinere. Het oogt nu zelfs ruimtelijker dan met twee van die kleintjes naast elkaar. :023:

Ben benieuwd wat er uit dat gespook met de polijstgedachte gaat komen. Weet wel dat de PA van de zijkanten van RVS oid is en geen koper of messing zoals de MCR rad's van Swiftech. Maar dat wisten die spoken misschien al. :D

Heel mooi! :D

Mooi uitgebalanceerd ook nu met dat grotere reservoir aan de andere kant van die kleinere. Het oogt nu zelfs ruimtelijker dan met twee van die kleintjes naast elkaar. :023:

Ben benieuwd wat er uit dat gespook met de polijstgedachte gaat komen. Weet wel dat de PA van de zijkanten van RVS oid is en geen koper of messing zoals de MCR rad's van Swiftech. Maar dat wisten die spoken misschien al. :D

spoken wisten dat idd al, nuja, glimglim is blingbling he :D

vind het zelf ook ruimtelijker eerlijk gezegd :)

Update 10 Januari 2010 - Nothing Comes Easy

Ahoi medepiraatjes !

Vandaag breng ik 'n update met me mee, 's eens wat anders dan al die gekheid op 'n stokje :).
Dit weekend terug de P5K Deluxe van stal gehaald, na wat rustziekten die voorkomen bij terug in gebruik namen kon de boel weer vrolijk draaien met de goede oude E6750.
Jawel specs zijn veranderd, mede doordat ik de eigenaar geworden ben van 'n Lian Li V2000B Plus ben geworden, wat later 'n nieuwe buildlog met zich zal meebrengen en tevens mijn laatste.

Nu de hardware van deze doos is geworden, E6750@hopelijk snel nog eens 3.6Ghz, 6gb DDR2, HD4870 512, P5K Deluxe, 2x320+3x500gb en de nodige andere zooi.

Verder heb ik nog wat besteld, oa een 360 radgrill voor bovenop, EK coolstream XT 120 radje, swiftech mcw30 en nog iets wat ik vergeet ...

Maar hoed, op naar de foto's !
Kelder is volledig HDD's + PSU en 'n stukje PA120.2, extern terug 'n RX120 en links bovenin moet er terug 'n single rad komen ... en de pomp en res combi is nogmaals veranderd naar iets compacter :).

ra8evp.jpg

We blijven nog even in kerst/Nieuwjaarssfeer.

zvpz7.jpg

Hmmmm ...

o52hcw.jpg

Pompjes staan nog niet goed imho ...

14v48m1.jpg

Handdoekjes klaar !

1058pip.jpg

Dat staat dus niet recht zoals je ziet !

2regmkh.jpg

Dit bracht de oplossing.

2j3l1dh.jpg

Beter, niet?
e5s492.jpg

Nog 'n overzichtje, imho zou ik achteraan miss toch beter 'n RX240 gaan hangen, beetje overkill kan nooit kwaad ;)

Dan zeg ik nu, salut tot de volgende en slaapwel ! (want nachtrust is belangrijk, zei degene met verstoord/gestoord bioritme).

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project Vendetta Gallery & Build Logs 166
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
V [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 16
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
V Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
V Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan