Update 8 december 2009 – FUGLY
Even een update want dat mag af en toe, ‘k heb vrijdag wat bezig geweest en ga nu vrijdag ook weer wat bezig zijn denk ik
Er is wat veranderd, ik had blauwe en gele
slang georderd en nog wat kleinigheden, nu die gele
slang slaat zo lelijk uit dat je er zelfs niet op wilt kijken, daar heb ik even een kleine bestelling bij de noorderburen voor geplaatst op dit op te lossen.
Verder is de WC setup zelf ook veranderd en komt er nog een verandering aan.
CPU-loop heeft de
EK Supreme met Copper top overgekregen uit de hoofdpc en wat blauwe
slang, staat zeer mooi.
De mobo/gpu-loop heeft wat lelijks gekregen, nl. die gele
slang die eerder diareegroen uitslaat, nochtans in de verpakking mooi geel :s. Er ligt ook al ’n multires 150 klaar dat ik voor een kleintje overgenomen heb van XerberuZ op 9L.
Qua hardware gaat er misschien nog een HD5850 inkomen met fullcover
EK blok nickel acetal combo denk ik zelf …, of nickel plexi, daar ben ik nog niet uit …, die HD3850 gaat er dan weer uit.
CPU ga ik ook nog eens wat anders voor halen een Q6600 G0 uit een leuke batch ziet er mij wel leuk uit. Dan nog wat extra opslag en die kan weer voort.
Maar goed tijd voor vrij strakke pics van die lelijke slangenkleur -_-.
Die lekstok was heel lekker ^^
Fuzion V2 is h’m gesmeerd naar ’n andere build en de andere mounting zit al klaar se.
Supreme heeft plaats genomen, en die HR-05 IFX gaat nog plaats ruimen voor ’n blokje zoals er al eentje op de NB zit.
Reservoirs aan de kant gedaan zodat ik wat werkruimte had.
Na stuivertje gewisseld te hebben met de rood/zwartcombi de slangen ingewisseld voor dit, blauw = OK, gifgroen achtige = niet ok, als er iemand die
slang moet hebben, 2,5m van dit voor €5
Pompompideridoe …
En dan hier slaat die
slang ineens geel uit, zou je zot van worden …
Dat zou de update moeten zijn, alweer de tiende …
Het einde nadert, maar ik wil ook nog wat gaan sleeven als mijn hoofd daar tenminste naar staat.