• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BIP] Lil'lian

Cygnitr0n

New member
Heb vanochtend even gekeken. En het is mooi opgedroogd.
Echter is nr. 6 en 7 het net niet (Dus te licht of te donker). Dus inderdaad een 'mixje' gaan proberen vanavond. En dan kijk ik woensdag wat het mooist is en dan kan ik ook beginnen met schilderen.

Ianovski

Junior Member
Zorg er wel voor dat je de randen heel mooi strak hebt, anders krijg je dat het er toch slordig uit gaat zien. Datzelfde probleem heb ik ook omdat ik het dus niet mooi genoeg heb afgewerkt.

Verder ziet het er leuk uit!

Cygnitr0n

New member
Gisteren ben ik bezig geweest met het verven. Ik kon het niet laten dus heb ik maar een start gemaakt. De "lekker bouten' van L3p waren ook binnen.

Zo en verven maar. Heb toch gekozen voor nummer 8. Als het verf droogt dan ziet het er toch anders uit.

Verf is nog nat. Maar wat een werk toch wel. Vaste hand verreist.

Zo eerst de bouten van L3p bekijken, zo dat staat wel netjes.

En een close-upje

En dat was mijn eerste update van vandaag.

En was een aantal foto's vergeten te plaatsen zag ik.

Vanavond de High_res maar posten.

Laatst bewerkt:

Cygnitr0n

New member
Dank je wel! :)

Heb nog een Internal HDD Bracket van Lian Li overgenomen van wick en daarvan ga ik het voorste gedeelte gebruiken om die Fan netjes weg te werken. Alleen is de vraag past het :p (Zo niet dan maken we het ;))

Cygnitr0n

New member
En alweer een update :) dit keer heb ik het bovenstaande gebruikte om de HDD Fan af te dekken, een custom grill van Lian Li. Hier een paar foto's.

Past niet, dus aftapen maar.

En daar komt de grill.

En "dremelen" maar!

En dan komt het schuren.

Tape eraf en dan een fan pakken om de gaten de lokaliseren.

Plakken maar.

En na het boren kijken of de schroeven passen.

En daar komt ie dan.

Maar nu eerst even afwerken.

Zo even Lil'lian neerleggen op haar zij. En vastschroeven (deze worden nog vervangen door zwart).

Zo en weer recht.

En dan even 2 foto's buiten genomen met de zijkant erop.

En dat was het weer voor vandaag :)

Bovenaan