Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hij heet het over de PSU. Vorige was kapot dus heb ik maar gekozen voor eentje op de groei Toekomstgericht ^^
Ja blijkbaar toch veel mensen die zouden coaten. Waar laat je zoiets doen? Bedrijven die zich hier specifiek mee bezig houden? €60 is indd een mooie prijs!
Als eerste wou ik mijn rad gaan spoelen. Vul het met water en sluit het af met tussenstuk en afsluiting. Ik wil schudden en ik zie dat er water uitlekt. Als ik schud dan vormen er zich kleine belletjes waar de G3/4-connector aan het rad is gesoldeerd. Erg kut natuurlijk, zeker omdat Olivier donderdag afkomt en we zonder rad niet echt veel kunnen aanvangen. Ik heb dan gebeld naar Eddy van IT-Service en hij ging proberen tegen morgen een te hebben. Ik zal het dan wel met de auto moeten gaan omwisselen (100km ) maarja anders zit er nog een dag tussen voor de verzending...
Vandaag kwam Olivier helpen met alles te monteren. Allereerst moest zijn EK-rad wat geschuurd en gespoten te worden. Ondertussen werd er druk geschuurd aan het toppaneel. Primen maar:
En daarna onmiddellijk een laagje zwarte matte motiplak.
Gaatje maken voor 24-pins kabel
Achteraf bleek dat het iets te veel naar rechts stond en de steun van het res erover kwam maarja kijk zo'n dingen kunnen gebeuren
Vandaag kwam Olivier helpen met alles te monteren. Allereerst moest zijn EK-rad wat geschuurd en gespoten te worden. Ondertussen werd er druk geschuurd aan het toppaneel. Primen maar: