Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deed de PC aan en vond de temps veels te hoog.
Oorzaak in mijn ogen koelpasta. Echter klopte dit gedeelte Check foto's maar
Tijdens die temps kreeg ik 2 lekjes bij de fittingen van de rad. Heb dit hopelijk nu gefixed, laat de kast open om toezicht te houden.
Jep
Dit is ook iemand overkomen hier opt forum (Volgens mij Vincent) toen ik dat zag moest ik lachen, toen het mij overkwam moest ik helemaal dood lachen whehehehe
Maatje van me heeft het ook een keer gehad maar dan met een standaard Intel koeler. Het plastic niet verwijderd. En maar raar opkijken dat zijn PC elke keer zichzelf afsloot, muahaha!
Hahahaha... dat met zo'n plakkertje op een koelblok heb ik ook eens gehad... dan heb je echt zo iets van wat een kut temps met dit nieuwe blok... maar ff er afhalen en bekijken.. en dan zit dat becherm pleakkertje er nog op... facepalm moment
Hehe, dat met die sticker heb ik ook gehad met net hetzelfde blok
maareh je lek kan ook van naast de G1/4 draad komen van je rad, dus niet van je fitting ... dat moet je even goed bekijken !, is het de o-ring, kijk dan of je er nog een kan vinden stop er anders een andere op ...