• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0)

Cygnitr0n

New member
Aangezien ik steeds meer ga veranderen aan mijn PC, kan ik beter 1 topic maken dan verschillende losse buildlogs. Dus alles is knip en plakwerk geworden, maar dan wordt het er wel wat overzichtelijker op.

Een echte idee of plan heb ik niet, gaande weg komen er steeds wat aanpassingen. Een slow-build zou ik het noemen. Nou veel kijkplezier.

ADH²0
MOBO: ASUS P7P55D Evo
CPU: Intel Core i7 870
MEM: Corsair Dominator 8GB DDR3-1600 CL9 kit
VGA: 2x EVGA GeForce GTX 560 Ti FPB 1GB
HDD1: OCZ Vertex 2 Extended 60GB
HDD2: 2x Samsung Spinpoint F3 1TB
OPT1: Lite-On iHBS112
OPT2: -
PSU: Antec TruePower 750W Blue
CASE: Antec DF-30 Dark Fleet
OS: Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit NL OEM

Koeling: Water
Black Ice GT Stealth 120 Black
Mesh 120MM Fan Filter Clear
EK-RAM Dominator - Nickel
Feser One Cooling EV Blue
EK Waterblocks EK-Supreme HF Plexi
Arctic Silver 5 Premium Silver
SilverStone Aero Slots
Black PrimoChill Anti Knikveer
Lamptron Slot Protector Kit SP2 - UV Blue
WWWICKED LED's
XSPC Laing DDC Acrylic Top
Tygon R3606 Highflow
Linksys Wireless-N USB Adapter
HighFlow Casebadge
Linksys Ultra RangePlus Wireless-N Broadband Router
Laing DDC-1 MCP350 12V
Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows Black
EK-PSC Schroeffitting Black Nickel
10MM (3/8 ID - 1/2 OD) EK-PSC Schroeffitting - G1/4 Black Nickel
EK-bay Spin Reservoir
Scythe Kaze Master Pro (3.5")

================================================================

Hallo,

Zo dit word mijn eerste kleine modverslag, waar te beginnen.

Nou ik ben begonnen door eerst de juiste vragen te stellen. Ik heb totaal geen ervaring met modden of plexiglas bewerken, dus dat geeft mij een reden om toch ermee te gaan beginnen. Na veel naslagwerk, tutorials en videotutorials waag ik het er maar op.

Ik ben eerst begonnen om te vragen welke mulitool te gebruiken.

Uiteindelijk toch voor de Dremel 300 gegaan. Na heel wat uitleven op een plastieken gieter, ja echt waar, heb ik vertrouwen genoeg om het te gaan proberen.

Mijn eerste aankoop was daar:
IMG_2321.JPG

De Dremel 300, wat een handig ding zeg!!
IMG_2323.JPG

Zo even spieken wat er in zit... en toch mis ik de dingen die ik zelf nodig ben. Dus toch maar even gaan winkelen voor de juiste accessoires:
Flexibele as (225)

En met deze onderdelen voor het graveren van Plexi:
Diamantstift 4,4 mm (7105) en Graveerfrees 2,4 mm (107)

IMG_2360.JPG

Kijk eens ook nog eens op maat laten snijden door bouwplastics.

IMG_2369.JPG

Zo en dan nu de spullen klaarzetten en beginnen maar.

IMG_2370.JPG

De kleine kantjes is toch wat moeilijk te snijden, dan maar rustig met een dremel. Natuurlijk op de één na laagste stand.

IMG_2372.JPG

Ooh, dat gaat best netjes.

IMG_2376.JPG

En dan nu beginnen met boren. Heel rustig want de boor mag niet te heet worden. Geduld is inderdaad een schone zaak.

IMG_2382.JPG

Gaat lekker maar toch rustig aandoen, gaten zijn niet verbrand of gesmolten.

IMG_2378.JPG

En nog meer gaten...

IMG_2384.JPG

En dan nu het snijwerk, dit heb ik wel eens vaker gedaan. Maar toch er kan altijd wat mis gaan...

IMG_2386.JPG

.. en ja hoor, te weinig doorgesneden, maar gelukkig geknapt aan de goede kant. :sweatt:

IMG_2388.JPG

Kijk eens aan, uitgesneden en geboord.

IMG_2394.JPG

Hmm hij past net niet, dat word bijschaven, gelukkig maar een millimeterwerk. De gaten komen overeen.

IMG_2396.JPG

Zo de andere fabrieksmodel erbij houden. Nu geen stoftrekker er meer! :lol:

IMG_2390.JPG

Zo toch even stiekem met licht erachter. Nice, maar folie zit er nog op voor bescherming.

Zo en na dit werk, kwam gelukkig me vader langs met het ontwerp. Natuurlijk is dit in spiegelbeeld, omdat ik het graveerwerk aan de binnenkant wil hebben.
IMG_2398.JPG


IMG_2402.JPG

Zo en nu met plaatje erachter. Dus zo moet het ongeveer worden. Maar dan in spiegelbeeld, het juiste beeld dus. Verwarrend? :)

Nou heb ik nog een klein stukje geoefend om te laten zien hoe het eruit gaat zien met graveerwerk. Dus hierbij een test.
IMG_2406.JPG

Zo dat ziet er wel leuk uit, nog ff oefenen op de afvalstukken.

En aankomende vrijdag gaat het echte werk beginnen. Het graveren. <3


Zo net even snel een kleine aankoop gedaan. Een kleine veilsetje en wat klein grut.
foto.JPG


Ik ga eerst proberen 1 gat vierkant te vijlen omdat normaal gesproken de openingen in het origineel ook vierkant zijn. Dan kan ik de schroeven hergebruiken. Maar mocht dit niet lukken dan gebruik ik de moeren en bouten.


Wat zien die stripjes er geyl uit!
cygnitron02.jpg

Thanks wwwicked!!!

Voor meer info:

Ja, wwwICKED is zeker goed. Een echte aanrader mocht je een Custom Ledstrip willen hebben. Ik heb gekozen voor UV met Blauw.



Zo en hierbij even een update.

Ik wou nog even wat voorbereidend werk doen, zat sterk in twijfel om nieuwe bouten te gebruiken. Maar heb toch de kleine vijl erbij gepakt om te kijken of ik het gat, vierkant kreeg. En ja, het lukt zonder enig moeite. :D

IMG_2412.JPG

Zo eerst een test om te zien of het lukt.

IMG_2414.JPG

En het past, dus dat word gewoon alle gaten vijlen. :p

IMG_2416.JPG

En dan het verschil tussen een vierkant en een rondje. :lol:

IMG_2418.JPG

Dat ziet er al beter uit en het past!

IMG_2422.JPG

En de achterkant netjes vastgeschroefd.

Zo dit was weer een kleine update, dan hoef ik het morgen niet meer te doen en kan ik mezelf helemaal klaarmaken voor een lange sessie graveren.


Zo en dan hier de update.

Zoals beloofd aan mezelf ben ik vandaag begonnen met graveren van de Window Case.
Eerst moet ik wat voorbereiding doen, niet vergeten om de sieraden en dergelijke af te doen. Zo zonde als je er krassen op krijgt.

Het is beste een werkje, laten we beginnen.

IMG_2424.JPG

Alles klaarleggen om te beginnen.

IMG_2430.JPG

De Dremel die straks het werk voor me gaat doen.

IMG_2432.JPG

De componenten die ik ga gebruiken. Links voor "vullen" en de andere voor de lijntjes.

IMG_2436.JPG

Zo dan de afbeelding aan de "buitenkant" van de plexiglas plakken. Natuurlijk niet te vergeten om dit even dubbel te checken.

IMG_2438.JPG

Zo en dan nu omdraaien om te kunnen beginnen.

IMG_2440.JPG

De eerste lijn is gezet. En nu is er geen weg meer terug.

IMG_2442.JPG

IMG_2444.JPG

Zo en daar zijn we op weg naar compleetheid.

IMG_2446.JPG

Best pittig werk, en maar blijven draaien met de plexiglas.

IMG_2454.JPG

Zo het 'inkleuren' kan gaan beginnen.

IMG_2456.JPG

En verder..

IMG_2458.JPG

Aardig wat werk zeg, de eerste laag, daarna nakijken op heldere stukjes.

IMG_2460.JPG

Zo dat zit er weer op, de eerste laag.

IMG_2464.JPG

Tegen het licht houden, ziet er aardig uit. Het is natuurlijk geen laserwerk.

IMG_2462.JPG

Zo, voor de 2e keer weer inkleuren.

IMG_2466.JPG

Zo en nu de zijkant erop plaatsen en vastschroeven.

IMG_2468.JPG

De originele schroeven gebruikt, staat ook beter.

IMG_2472.JPG

Zo en de case afsluiten en bekijken hoe het staat. Ja ziet er wel leuk uit.

IMG_2474.JPG

Zo en nu met de pc aan... waarom is het nog niet donker?

Nou dat was het dan weer voor deze middag. Nu even chillen.
Vanavond zal ik foto's maken in het donker. Ben benieuwd!!!



Zo en hierbij de foto's in het donker. :D

IMG_2476.JPG


IMG_2480.JPG


IMG_2487.JPG


IMG_2484.JPG




================================================================


Hallo lezer!

Na het toch wel succesvol graveren van plexiglas ben ik op een nieuw idee gekomen.

Ik heb, misschien zoals jullie, een raam in je behuizing. Het is mooi om naar je hardware te kijken. Echter, wat mij dodelijk irriteert is dat je een keuze hebt gemaakt voor een goed uitziende videokaart en er dan geen klap van ziet. Kijk maar eens naar een mooie MSI TwinFrozr II, je hangt hem erin en je ziet alleen de achterkant.

Als ik me kast in kijk zie ik gewoon een grijze saaie printplaat, maar ik heb er wat op bedacht.

Aangezien er geen backplates bestaan voor de EVGA GTX560Ti ga ik er 1 zelf maken. Nog niet van staal oid. Nee van gewoon plexiglas. Echter is plexiglas alleen niet mooi genoeg. Daarmee los je het bovenstaande niet op.

Dus ik kies voor een spiegelplexiglas.

Ik heb de EVGA GTX560Ti in SLI staan. Daarmee zie ik met 1 plaat de fan en bij de bovenste weerkaast mijn waterkoeling erin. Wat mij een leuk effect lijkt.

Hieronder vind je een kleine schets met wat ik wil gaan doen.

Slide1.JPG

Hierboven afgebeeld hoe het er ongeveer uit komt te zien. De videokaart wordt heet dus ik neem wel een afstand tussen de PCB en de Spiegel backplate. Ook de Sli-Brug neem ik mee als spiegel.

Slide2.JPG

Deze afbeelding zijn de werkelijke maten van de backplate. Weet alleen niet of ik de GPU uit gaat snijden. Ga eerst testen hoe heet het eronder wordt.

Nou dit is dus mijn nieuwe project. De spullen zijn besteld. Nu is het wachten op de post. :007:

Zo een kleine update.

De spullen zijn jammer genoeg niet binnen :( bummer.
Maar ik heb al een kleine voorbereiding gedaan.

IMG_2589.JPG

En hier gaat het om :)

IMG_2583.JPG

De "onderkant" waar de nieuwe spiegel backplate op komt.

IMG_2586.JPG

Eerst tape op de onderkant geplakt en daarna de stippen van schroeven gezet. Ook de hoogteverschillen gemarkeerd.

IMG_2591.JPG

Dit heb ik op dik papier geplakt en daarna uitgeknipt. Deze gebruik ik als mal.

IMG_2593.JPG

En ja, de mal past precies.

Nou het was een kleine voorbereiding, nu wachten op de spullen.

Zo ben thuisgekomen en het pakketje werd door de buurvrouw gegeven. Yeah eindelijk!
Dat betekend dus dat ik morgen dan eindelijk kan beginnen met de backplate. :D

IMG_2634.JPG

Het pakketje, goed ingepakt. Bubbelsssssssszzz!!!1111!!!!11122 (helaas aan de late kant)

IMG_2636.JPG

Zo, nog meer ingepakt! tjonge :)

IMG_2638.JPG

En dit zit er in. 2x Backplate en een stuk voor de Sli-brug.

IMG_2640.JPG

Toch ff stiekem kijken onder de vieze folie.

IMG_2642.JPG

En ja, het spiegelt :D

Morgen dus meer. Dan gaat het werk beginnen. Eerst de temp meten en dan kijken of ik er een deel uithaal voor koeling.

Zo daar gaat hij dan, bij dezen een update.
Het was flink wat werk en geduld is een schone zaak. Ben vanmiddag rond een uur of 1 begonnen. Tot nu eigenlijk.

Het gewenste effect heb ik nu wel gekregen, en dat was ook de bedoeling. En gelukkig is er niets gescheurd, afgebrokkeld of geknapt. De spiegel is ook heel (Geen zin aan 7 jaar ongeluk). Nou zal niet teveel blaten en de foto's maar laten zien.

PS: De avondfoto's die komen uiteraard vanavond. :D

IMG_2655.JPG

De eerste hoekje er voorzichtig afslijpen (hopelijk geen barsten oid).

IMG_2656.JPG

Oi, toch geen barst, maar lekker glad.

IMG_2659.JPG

Het werd iets moeilijker, maar gelukkig heb ik een kleine slijper. Moest de hand wel stevig vasthouden.

IMG_2663.JPG

Binnenkant, moet alleen iets bijgevijld worden.

IMG_2675.JPG

En toen de plexiglas voor de eerste keer testen. Hoogste temp onder het plexi was 50,3C met 3Dvantage draaien (uiteraard ga ik het vanavond GPU stressen).

IMG_2677.JPG

Zo de Backplate is bijgevijld, netjes.

IMG_2679.JPG

op naar de tweede Backplate.

IMG_2686.JPG

Dit is echt precisie werk zeg, pfff.

IMG_2689.JPG

De andere kant.

IMG_2690.JPG

En weer bijvijlen.

IMG_2697.JPG

Dan de mal er weer op en dan toch besloten om te gaan boren.

IMG_2699.JPG

Achterkant.

20100215165140_fap-fap-fuck-yea.jpg

Oeps verkeerde topic :p

IMG_2703.JPG

De videokaart en de backplate.

IMG_2708.JPG

Kijk en nu dat plastic eraf :D

IMG_2712.JPG

Ik ga hem nog niet schroeven maar voor nu even met dubbelzijdig tape.

IMG_2714.JPG

En dan de andere kant eraf halen :) (De rest maar met de hand gedaan, lol)

IMG_2720.JPG

De tweede backplate ook maar boren.

Zo en dan nu de videokaart in de PC hangen. :D (sorry voor de kleine waas, ivm trillen.)

IMG_2726.JPG

Dit is het effect wat ik wou hebben. Spiegelt goed hoor.

IMG_2728.JPG

Nu met tweede videokaart erin. De onderste reflecteert de bovenkant van de tweede kaart en de bovenste zoals je ziet de rest van de Mobo.

IMG_2732.JPG

Nog een spiegelshot.






Dit was het dan voor de videokaarten. En toen ging ik aan de slag met de Sli-Brug.

IMG_2734.JPG

Stuk Plexiglas en de brug zelf.

IMG_2736.JPG

Aftapen en markeerstift erbij gehaald voor de boorgaatjes.

IMG_2738.JPG

Gaatjes in de Sli-Brug geboord.

IMG_2740.JPG

Even kijken of het past... ietsjes uitboren.

IMG_2742.JPG

En het past er precies in.

IMG_2744.JPG

Zo en dan eraf geslepen en het past perfect.

IMG_2748.JPG

De brug past en daarmee de Sli-Brug afgerond.

IMG_2750.JPG

Nog een shot.





En dan nu de aller laatste foto, vanavond ik het donker even foto's maken :D Hiermee moeten jullie het nog doen.
Bedankt voor het lezen, en vooral voor het kijken.

IMG_2754.JPG


Zo en dan nu de donkere foto's

IMG_2776lol.jpg

Yeah looks like flying in a space environment!

IMG_2761.JPG


IMG_2763.JPG


IMG_2765.JPG


IMG_2768.JPG


IMG_2772.JPG


IMG_2779.JPG


IMG_2781.JPG


IMG_2786.JPG


En dat was het dan alweer, alleen nog schroeven zoeken :D

Zo en dan weer een updeet, want ik was nog niet klaar. Vandaag kleine schroeven gekocht in een RC hobbywinkel. Moest een kleine maat hebben. Had gisteren al schroeven gekocht, echter waren deze 0.5mm te klein. Had verkeerde schroef naar de shop meegenomen.. dom dom dom.

Maar goed hier gaat hij dan. Aangezien ik dus de verkeerde schroeven had klopte de maten van de gaten ook niet. Dus opnieuw boren maar.

IMG_2805.JPG

Zo alles weer klaarzetten om de gaten groter te maken.

IMG_2813.JPG

Gaten geboord en schroeven erin.

IMG_2807.JPG

Gelukkig alles past. :) Wat een beetje pen en tape nauwkeurig kan zijn!

IMG_2811.JPG

De zijkant, even wat afstellen hier en daar.

IMG_2809.JPG

Zo mooi recht weer.

IMG_2815.JPG

Zo en nu zijn de schroeven klaar. Echter ben ik nog niet echt tevreden, want ga de zijkanten nog netjes afschuren met fijn grid, maar dat doe ik voor een andere keer.

IMG_2817.JPG

Volledig zijaanzicht. En ja, heb de PSU omgedraaid, nu zitten de kabels onder niet meer in de weg.

Zo en dat deze updeet weer :D

================================================================

Zo en het volgende word het dremelen van de Case. Er moet meer lucht bij mijn voeding komen. Stay Tuned.
 
Laatst bewerkt:
Misschien ga ik nog wat veranderen aan de voorkant van de Case. Misschien dit wel:

DF30_F.jpg
DF30_F2.JPG


De reden voor deze modificatie is dat de Airflow ten goede komt boven. Kan het makkelijker doorstromen. Maar dat is maar theorie. Misschien moet ik er iets anders bij verzinnen.
 
Zo vandaag had ik dankzij mijn collega een dagje vrij vanwege een urgente tandartsbezoek. Daarna had ik wat tijd over om weer eens wat aan mijn PC te doen.

Ik heb een tweede RAD in mijn PC gebouwd. Heb me verkeken op het werk, en hoe. De PC uit elkaar halen is snel, maar weer alles terug zetten is natuurlijk wat anders.

Zo ben ik maar eerst begonnen om mijn spullen te verwijderen.
IMG_3182.JPG


IMG_3184.JPG

Zo veel is er al uit, nu de kabels nog.

IMG_3186.JPG

Kabels er uit en de rest ook, en dan maar leeg drainen.

IMG_3188.JPG

Zo daar komt de RAD te zitten.

IMG_3190.JPG

Onder het bouwen, maar naar de doehetzelver geweest voor wat tierips, en kon het niet laten om even weer bij de Dremels te kijken (a) En natuurlijk moest ik die kopen!

IMG_3191.JPG

ZO en dan nu die nieuwe plaats voor de pomp en daarna boren.

IMG_3194.JPG

Schroeven erin en daarna... ja met de Dremel het overtollige wegslijpen.

IMG_3196.JPG

Het monteren van de Fan.

IMG_3198.JPG

Zo en nu het RAD plaatsen.

IMG_3206.JPG

En het aansluiten kan beginnen, hierna heb ik de 2 tubes verwisseld. Het kwam namelijk niet uit met de Videokaart.

IMG_3212.JPG

Nu past hij weer.

IMG_3213.JPG

Close-Up

IMG_3218.JPG

Testen maar. Kijken of er een lek zit.

IMG_3219.JPG

Mooi hoor met die wwwicked Led's

IMG_3223.JPG

Aaah en dan weer afgebouwd.

IMG_3231.JPG


De temps zijn weer naar beneden gegaan. Nu gemiddeld 49,75C Stressed. Voorheen dik over de 50C. Missie geslaagd.

Dat was hem dan weer voor deze avond. Nu weer broeden op wat anders :)

Rollators :006:
 
Laatst bewerkt:
Zo weer eens een pakketje besteld:

Nexus 80MM Fan Filters FF-80
80MM Fan Grill Chrome
Scythe 120MM Gentle Typhoon 1850RPM
120MM Scythe Fan Guard
Scythe S-Flex SFF80A 1000rpm

De Gentle Typhoon zal plaatsnemen achter de RAD, de FAN die er nu op zit is een CaseFan.
De 80MM Fan komt aan de achterkant van de CPU. Daar maak ik een aanpassing aan de Case. Stay Tuned. :)

Zijkant%252520Fan.PNG
 
Laatst bewerkt:
Zo ik wou eerst morgen beginnen met de zijkant van mijn Case. Maar bloed kruipt waar het gaan kan, en krabben voor jeukende handen is ook niet altijd de oplossing. Ik zag via buienradar een gat in de wolk, en daar heb ik maar misbruik van gemaakt.

Natuurlijk kan ik niets doen zonder eerst alles na te meten. Ik ken mezelf, en heb dit dus dubbel gecheckt. En ofc, je moet Stef heten om het alsnog gaande weg fout te noteren.

IMG_3246.JPG

Zo eerst alles maar in het klad noteren. Altijd handig!

IMG_3253.JPG

Nu ik de maten heb, teken ik dit over met krijt op de zijkant. :) *en toch klopt er iets niet*

IMG_3255.JPG

En ja, toch maar even dubbel checken. Het gat zit te ver naar achteren. *fout in het meten, in verwarring door MOBO gat en AirIntake*

IMG_3256.JPG

Ik heb maar weer alles uitgeveegd en opnieuw getekend. Kijk dat is natuurlijk stukken beter.

IMG_3260.JPG

Zo nu maar lekker naar buiten gaan en beginnen met Tape. Winkelhaak en meetlat erbij, want het moet wel kloppen.


IMG_3262.JPG

Zo verder met tape plakken.

IMG_3265.JPG

Zo, de werkmoatje er maar even bijpakken. En natuurlijk de 'dremel'! *<3 is afk. nm vriendin*

IMG_3266.JPG

Het was lekker rustig in de buurt en de buren zaten achter het huis, dus dacht. Laat ik maar even wat herrie maken.
Wat wel grappig was (heb zo'n fijne luidruchtige buren :sarc:), ik was nog geen 5 minuten bezig en de buurman pakte een slijptol en begon gezellig geagiteerd en geïrriteerd mee te doen. Dus ben even gestopt. Totdat de buurman telefoon had. En daarna mijn werk weer hervat. Lol :p

IMG_3267.JPG

Zo we zijn weer een stuk verder, gaat tot nu toe netjes. En ik neem er de tijd voor, want 1 fout is te veel!

IMG_3268.JPG

Even de achterkant showen.

IMG_3269.JPG

Zo en ik ben er doorheen, dit was het snelle werk.

IMG_3271.JPG

En dan begint het echte werk. Vijlen..vijlen...vijlen... en gelukkig is de Alu niet dik.

IMG_3273.JPG

Zo dat was het stuk met de grote vijl. Duurde best lang.

IMG_3274.JPG

Nou pakken we de kleine vijl er maar bij. De scherpe randjes moeten weg.

IMG_3275.JPG

Netjes, maar kan beter. Verder met vijlen.

IMG_3276.JPG

Zo klaar met vijlen. Even de ROG erbij halen

IMG_3279.JPG

De zijkant op de Antec geplaatst, ziet er goed uit zo.

Helaas is het pakketje van Freddy er nog niet. Dus kan morgen niet bezig met aansluiten van de 80mm Fan. Helaas, maar dat ligt aan de Bezorgdienst. Dus afwachten maar.

Tot de volgende update! uit.
 
Vanochtend even de PC getest. Heb de PC eerst op IDLE staan en toen maar even Prime aangezet om toch even te testen hoe koel de CPU nu eigenlijk blijft onder 100% Load. (Zonder OC)

link

screen:
Prime%252520Load%252520klein%252520uur.png


Gem. Min: 26,0'C
Gem. Max: 51,5'C
 
Vanavond maar eerst begonnen met het verder klaarmaken van de zijkant van de case. Er moet nog we verder aan gewerkt worden maar kon het niet laten om ff alvast een voorproefje te nemen. Dus heb ik toch ook maar ondertussen de Gentle Typhoon geinstalleerd in de PC. En wat een verschil maakt 1 Fan al uit. Zie resultaten hieronder.

Link

Screen:
Prime.png


Gem. Min: 26,75'C
Gem. Max: 48,5'C

foto1.JPG


foto6.JPG


foto5.JPG


foto4.JPG


foto3.JPG

Hup filtertje erop, we moeten natuurlijk niet het stof al te gemakkelijk maken.

foto2.JPG

Luchthapper erop. Maar ik gaat het nog goed vastmaken. Want er moet nog een gaasje voor en even dicht gekit worden. voor de afwerking.

Dat was het even voor vanavond.
 
Dank je. Ja, ik hoor tegenwoordig ook dit soort verhalen om mij heen. Ik ben dus niet de enige. Het ergste is nog, normaal ben ik best stil in huis en hoor ik continu die buren, de kinderen schreeuwen, hij maakt lawaai met verbouwingen. Hij is al 2 jaar bezig.... En dan maak ik 1x een geluid met de slijptol en dan krijg je dit... Maar ga er een hobby van maken :sarc:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Oli4v [BiP]Project Vendetta Gallery & Build Logs 166
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b) Gallery & Build Logs 242
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Barrow Antec p120 crystal waterblock Waterkoeling 51
Sw333t Antec mini build Gallery & Build Logs 6
Stephan---pro [VERKOCHT] Antec Veris Premier Verkocht 7
V GPU waterkoeling Antec nine hunderd Cases en Modding 4
Stephan---pro [IN-ACTIVE] antec veris premier Verkocht 5
S Antec HCP-1000 Platinum HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
WillyMatGlas Antec DF-10 Gallery & Build Logs 3
Stephan---pro Antec P478 B/WGB Gallery & Build Logs 3
S Antec 600 fan control Overige Koeling 3
O 240 of 360 radiator in Antec Dark Fleet DF85? Waterkoeling 8
S Antec DF-10; Iemand ervaring ermee? Cases en Modding 0
XenoMorpH [IN-ACTIVE] ANTEC twelvehundred Verkocht 0
M Socket 775 quad core, DFI lanparty x48, Antec 1200 Advies Waterkoeling Setup 2
B bas91jansen antec twelve hundred v3 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Antec H2o 620 schroef formaat Waterkoeling 1
B [Watercooling] €1000 socket 1155 , 2xgtx580 antec darkfleet df-85 Advies Waterkoeling Setup 12
Stephan---pro vraag over antec kuhler 920, vervangen van fans Overige Koeling 4
Stephan---pro Antec Kuhler h20 920 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sw333t [GEVONDEN] Corsair Hydro H60 of Antec H2O 620 Gevonden 2
starsky [CLOSED] Antec Performance One P182 Zwart Gesloten 1
P Antec Performance One P280 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
K Antec 620 (andere fan) Overige Koeling 4
S Antec 620 Cases en Modding 4
wâldpyk [CIP] wâldcase antec 900 Gallery & Build Logs 31
Cygnitr0n Antec Darkfleet H²O - GTX560Ti Backplate Mod Cases en Modding 36
Cygnitr0n Antec Darkfleet H²O - Case Window Mod Cases en Modding 36

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan